VIP
8
کد آگهی
20004

خاموت زن برقی فارس خاموت

آگهی دهنده یحیی شاکری
تلفن 09123673759
آدرس کمالشهر - ظفر 12 - شهرک امیرالمومنین - کوچه 6 غربی - پلاک 110
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۶/۲۱

در تولید خاموت مورد نیاز برای پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای کوچک و بزرگ، دستگاه خاموت‌زن به کار می‌رود.این دستگاه می‌تواند از روش‌های دستی یا برقی برای خم کردن میلگردها استفاده کند. خاموت‌ها میلگردهای خم شده ای هستند که به صورت عرضی در ستون‌ها، تیرها و فونداسیون‌ها نصب می‌شوند و باعث افزایش استحکام و مقاومت سازه در برابر نیروهای پیچشی و برشی می‌شوند.

با توجه به اهمیت زمان ساخت و ساز در پروژه‌های بزرگ و نقش بسیار مهمی که خاموت در آنها دارد، استفاده از یک دستگاه با توان و دقت بالا برای خم کردن میلگردها ضروری است.انواع مختلفی از دستگاه‌های خاموت‌زن وجود دارند که با توجه به توان آنها، قابلیت خم کردن میلگردها به سایز مشخصی را دارند.

خاموت زن برقی تولیدی فارس خاموت

انتخاب دستگاه خاموت‌زن مناسب به عوامل زیادی بستگی دارد و برای این منظور، توصیه‌های زیر را می‌توان در نظر گرفت:با توجه به ابعاد میلگرد مورد نیاز در پروژه، دستگاه خاموت‌زن را انتخاب کنید.

در صورتی که سرعت تولید خاموت در کارگاه تیرچه‌سازی مهم است، توصیه می‌شود که مدل‌های هیدرولیکی این دستگاه مورد استفاده قرار گیرند.توجه به نوع تأمین برق در کارگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که پیمانکاران و کارفرمایان باید به آن توجه نمایند.

دستگاه خاموت‌زن باید دارای طراحی مستحکم و مقاوم در برابر شرایط محیطی کارگاه باشد.وزن دستگاه خاموت‌زن باید به گونه‌ای باشد که بتوان آن را به راحتی در محیط کارگاه منتقل کرد و نیاز به استفاده از جرثقیل برای حمل آن نباشد.

بخش موتوری دستگاه باید با کیفیت و قابل اعتماد باشد و بهتر است از الکتروموتور یا پمپ هیدرولیک با جنس خوب استفاده شده باشد.

در کارگاه‌های ساده که در شهرها مشغول به ساخت و ساز درون شهری هستند، استفاده از خاموت‌زن‌های گیربکسی به دلیل هزینه نگهداری پایین توصیه می‌شود.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.