VIP
8
کد آگهی
20016

بهترین زوج درمانگر در شمال تهران

آگهی دهنده مریم مویدی مهر
تلفن 09120602683
آدرس سه راه اقدسیه - نیاوران - ابتدای پاسداران - نبش نارنجستان 12 - پلاک 577 - کلینیک روان نگاه
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۱۲/۲۳

زوج درمان گری با خانم دکتر مریم مویدی مهر

رابطه‌های عاطفی و زناشویی می‌توانند بسیار پیچیده و چالش‌برانگیز باشند. در بسیاری از موارد، این روابط با تعارض‌ها، عواطف منفی و مشکلات مواجه می‌شوند. این تضادها می‌توانند به تدریج به فرسودگی روانی و احساس تنهایی در زوجین منجر شوند.

زوج درمان گری با خانم دکتر مریم مویدی مهر

یکی از اثرات منفی تعارض‌ها و تنش‌ها در روابط زناشویی، افزایش افسردگی و اضطراب در افراد است.وقتی که تعاملات در رابطه با مشکلات پر شده باشد، افراد ممکن است احساس ناتوانی و بی‌ارزشی کنند که می‌تواند به افسردگی منجر شود. همچنین، تنش‌ها می‌توانند باعث افزایش استفاده از مواد مخدر یا مسکن‌ها شوند که این ممکن است به مشکلات اعتیادی منجر گردد.برای بهبود روابط زناشویی و کاهش تعارضات، ممکن است نیاز به مشاوره زناشویی یا روان‌درمانی داشته باشید.

 این روش‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مهارت‌های ارتباطی بهتری را تربیت کنید و به مشکلات رابطه به شکل مثبتی پرداخته و آنها را حل کنید.همچنین، ارتقاء خودآگاهی و مدیریت استرس می‌تواند به شما کمک کند تا با تنش‌ها بهتر برخورد کنید و رابطه‌ای سالم‌تر و مثبت‌تر با همسر خود داشته باشید.همچنین، توجه به سلامت روانی و جسمی خود و تلاش برای حفظ تعادل در زندگی می‌تواند به بهبود روابط زناشویی کمک کند.

هدف زوج درمانی چیست؟

رویکرد زوج درمانی به منظور بهبود روابط زناشویی با تمرکز بر یکپارچه‌سازی و تنظیم هیجان، ابراز روشن احساسات و تایید متقابل، همواره به عنوان یک راهکار حرفه‌ای و مؤثر شناخته شده است.در این روش زوج درمانی، اصولی بدون قضاوت به کار گرفته می‌شود و به شما و همسرتان در پذیرش یکدیگر کمک می‌کند.این رویکرد به معنای واقعی کمک به شما در توجیه اندیشه‌های خود درباره خودتان و همسرتان و افزایش سطح خودشناسی می‌باشد.علاوه بر این، تمرکز اصلی این رویکرد بر تغییر مثبت در رفتارها و واکنش‌های شما و همسرتان است.این تغییرات شامل کاهش پاسخ‌های منفی و عدم تایید، افزایش توانایی مدیریت و کنترل احساسات، بهبود مهارت‌های ابراز خود و توسعه مهارت‌های موثر در مدیریت مشکلات روزمره زندگی زوجی می‌شود.در نتیجه، رویکرد زوج درمانی در این منطقه به عنوان یک روش معتبر و کارآمد تلقی می‌شود که به زوجین کمک می‌کند تا بهبود یابند و رابطه‌ی سالم‌تری داشته باشند.

زوج درمانی چه کاری انجام می دهد؟

زوج درمانی، با توجه قابل توجهی به حساسیت درمانی نسبت به نزاع‌های زناشویی، زنجیره‌ای از تجربیات ناخوشایند به دلیل دلخوری‌های مکرر را در زندگی زوجی تجربه می‌کنند، اما در عین حال، دارای امید بسیاری به بهبود رابطه‌ی خود هستند.این نوع درمان به طور کلی به بررسی و تجزیه و تحلیل مواقع مختلفی می‌پردازد که زوجین در طی روابط خود با آنها مواجه شده‌اند، و اقدامات عملی برای کاهش تعارضات مضر و دستیابی به آرامش و افزایش صمیمیت در روابط را ارائه می‌دهد.به عنوان مثال، این نوع درمان اهمیت فرهنگ بخشش و عذرخواهی را بیشتر از همیشه در میان زوجین تاکید می‌کند.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.

 

مسیریابی