VIP
8
کد آگهی
20029

درمان زگیل تناسلی در اسلامشهر

آگهی دهنده لیلا رحمانی
تلفن 09019660844
آدرس اسلامشهر- 20 متری امام خمینی - جنب بانک توسعه تعاون - پلاک 59
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۶/۲۵

زگیل‌های تناسلی گوشت اضافی‌ هستند که در نواحی دستگاه تناسلی ظاهر می‌شوند.این زگیل‌ها در واقع علائم یک عفونت مقاربتی به نام STI (عفونت انتقالی جنسی) می‌باشند که ناشی از برخی گونه‌های ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV می‌شوند.

زگیل‌های تناسلی ممکن است باعث ایجاد درد، ناراحتی، و خارش نیز شوند. افرادی که فعالیت جنسی دارند، به عنوان یک گروه آسیب‌پذیر در برابر عوارض HPV، از جمله ظهور زگیل‌های تناسلی، محسوب می‌شوند.

به ویژه در مورد زنان، عفونت HPV نیاز به توجه دارد، زیرا برخی از انواع HPV می‌توانند باعث بروز سرطان در دهانه رحم و گردن رحم شوند.

درمان زگیل تناسلی با کلینیک پاک تن

دستگاه ایمنی بدن در اکثر افراد توانایی پاکسازی ویروس زگیل تناسلی را از بدن دارد.با این حال، هنوز هیچ درمانی برای کاملاً از بین بردن این ویروس در بدن وجود ندارد. هدف از درمان‌های زیر، برداشتن زگیل‌های تناسلی است:

محلول موضعی پودوفیلین:

این محلول یکی از درمان‌های دارویی برای زگیل‌های تناسلی است.محلول بر روی ضایعات مالیده می‌شود، اما تحریکات شیمیایی محل و محدودیت در زمان استفاده از آن (که معمولاً یک تا سه ماه است) مصرف طولانی‌مدت آن را محدود کرده است.

کرایوتراپی (منجمد کردن):

این روش به عنوان یک روش مؤثر و کم هزینه برای درمان زگیل‌های تناسلی در مردان و زنان توصیه می‌شود.در این روش، از پروب کرایو و تکنیک سرما درمانی استفاده می‌شود تا زگیل‌های تناسلی را درمان کند. در ابتدا، یک تاول خفیف و درد مختصر در محل درمان وجود دارد که به تدریج کاهش می‌یابد.

لیزر:

 در روش لیزر درمانی زگیل‌های تناسلی، پرتوهای فروسرخ به صورت مستقیم و متمرکز به سمت ضایعات پوستی تابانده می‌شوند.این درمان قابلیت نفوذ در عمق را دارد و امکان تهاجم کامل‌تری به ویروس را فراهم می‌کند. این در حالی است که عوارض جانبی مانند احساس سوزش یا درد به حداقل می‌رسد و آسیب به بافتی کمتر از ۱ میلی‌متر در عمق را دارد.

جراحی زگیل تناسلی:

اگر اندازه زگیل‌های تناسلی بسیار بزرگ باشد یا روش‌های درمانی مذکور موثر نباشند، از روش‌های جراحی مانند الکتروسرجری (کوتر) یا رادیوسرجری (آر اف جراحی) برای درمان استفاده می‌شود.در صورتی که زنی هستید که زگیل تناسلی دارید، ممکن است لازم باشد هر سه تا شش ماه بعد از درمان اولیه آزمایش پاپ انجام دهید.این آزمایش به پزشک شما کمک می‌کند تا هر تغییر در دهانه رحم شما را کنترل کند. بنابراین نظارت مهم است، زیرا ممکن است در معرض خطر بالای ابتلا به سرطان دهانه رحم قرار داشته باشید.

راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.

 

 

 

مسیریابی