VIP
8
کد آگهی
20036

هایفوتراپی در محدوده جنوب تهران کلینیک پاک تن

آگهی دهنده لیلا رحمانی
تلفن 09019660844
تلفن 56374626
آدرس اسلامشهر - 20 متری امام خمینی - جنب بانک توسعه تعاون - پلاک 59
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۶/۲۷

هایفو یک روش نوآورانه و غیرتهاجمی برای کاهش چین و چروک صورت است که اثرات طولانی‌مدت تا دو سال را دارا می‌باشد.این روش با استفاده از امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا، به عنوان یک روش بدون جراحی برای لیفت صورت معروف است. هایفو یک راه حل ایمن، سازگار با پوست و بسیار موثر برای کاهش چین و چروک‌های پوستی است.این روش امواج فراصوت با شدت بالا را به عمق پوست منتقل می‌کند و به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌پردازد.

بخشی از نتایج این روش بلافاصله پس از جلسه اول قابل مشاهده است، اما نتیجه کامل اغلب در بازه زمانی ۳ تا ۶ ماه پس از درمان ظاهر می‌شود.هایفو از لیفت صورت و ابرو، سفت کردن بافت همبند، و حتی درمان سلولیت پشتیبانی می‌کند، این ویژگی‌ها آن را به یک روش چندمنظوره برای بهبود ظاهر پوست می‌توانند.

هایفوتراپی در کلینیک پاک تن

سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک روش نسبتاً جدید در زمینه سفت کردن پوست است که برخی افراد آن را یک جایگزین غیرتهاجمی، بدون جراحی و بدون درد برای لیفت صورت می‌دانند.هایفوتراپی از انرژی اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن در پوست استفاده می‌کند و این فرآیند منجر به سفت‌تر شدن پوست صورت می‌شود.HIFU ابتدا به عنوان یک روش درمانی برای تومورهای سرطانی معرفی شد و پس از آن به عنوان یک روش زیبایی مورد استفاده قرار گرفت.

این تکنولوژی در آغاز سال 2008 برای استفاده زیبایی معرفی شد و اثرات مثبت آن در سفت کردن پوست تایید شده است.

هایفوتراپی صورت در چه نواحی انجام می‌شود؟

از سال ۲۰۰۸ به اکنون، روش‌های هایفوی صورت به عنوان یکی از روش‌های موثر در زمینه زیبایی پوست شناخته شده و در سال‌های اخیر، استفاده از این تکنیک به طور چشمگیری افزایش یافته است. هایفوی صورت برای موارد زیر استفاده می‌شود:

از بین بردن چین و چروک‌های پوست صورت.

سفت کردن و لیفت کردن پوست گردن و غبغب.

لیفت دادن در نواحی گونه، ابرو و پلک‌ها.

بهبود خطوط ضعیف چانه.

لیفت صورت با استفاده از هایفو.

هایفوتراپی در ناحیه دور چشم.

از بین بردن غبغب.

لیفت گردن و دکلته.

اصلاح طرح لبخند.

این روش‌های هایفوی صورت به عنوان یک ابزار موثر برای بهبود ظاهر پوست و جلوگیری از علائم پیری پوست مورد توجه قرار می‌گیرند.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.