VIP
8
کد آگهی
20039

کربن تراپی در اسلامشهر کلینیک پاک تن

آگهی دهنده لیلا رحمانی
تلفن 02156374626
موبایل 09019660844
آدرس اسلامشهر - 20 متری امام خمینی - جنب بانک توسعه تعاون - پلاک 59
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
تاریخ انقضا ۱۴۰۴/۰۶/۲۱

با پیشرفت سن، پوست صورت به آرامی و تدریجی دچار چین و چروک می‌شود. این مسئله به دلیل عواملی مانند ژنتیک، تابش مستقیم به نور خورشید، یا سیگار کشیدن ایجاد می‌شود.در واقع، ایجاد چین و چروک با تغییراتی در لایه‌های عمیق‌تر پوست و لایه درم در ارتباط است. ساختارهای نگهدارنده پوست ضعیف می‌شوند و سطح کلاژن پوست کاهش می‌یابد.اگرچه استفاده از کرم‌های مرطوب کننده، مصرف داروهای خاص، و پیروی از یک رژیم غذایی سالم ممکن است به تسریع این فرآیند کمک کند، اما افرادی که با این مشکل مواجه هستند، می‌توانند از روش‌های مختلف برای درمان چین و چروک پوست استفاده کنند.

یکی از این روش‌ها، کربن تراپی با لیزر است که به آنها کمک می‌کند تا ظاهر جوان و جذاب پوست خود را بازیابی کنند. لیزر یک پرتو نوری قوی است که از انرژی نوری خالص تشکیل شده و می‌تواند به دقت نواحی آسیب‌دیده پوست را لایه‌برداری کند.همچنین، لیزر کربن پیل با ایجاد انفجار روی پوست و در داخل منافذ باز پوست، علاوه بر لایه‌برداری، به تحریک کلاژن‌سازی و ترمیم منافذ پوست کمک می‌کند.به همین دلیل، جذب لیزر در لایه‌های پوست منجر به تسریع در فرآیند بازسازی ساختار پوست می‌شود.

کربن تراپی در کلینیک پاک تن چگونه انجام می‌شود؟ آیا این روش درد دارد؟

ویژگی‌های این روش بر اساس منطقه‌ای که تحت درمان قرار می‌گیرد، متغیر است، اما ساختار کلی این روش در اکثر موارد یکسان است.به طور عمومی، یک مخزن گاز کربن به یک تنظیم‌کننده جریان از طریق یک لوله پلاستیکی متصل می‌شود. پزشک با دقت میزان جریان گاز از مخزن را تنظیم می‌کند.گاز از طریق تنظیم‌کننده جریان به لوله‌های استریلی که دارای یک فیلتر در انتهای آنها هستند، منتقل می‌شود. این فیلتر هر نوع ناخالصی را قبل از ورود به بدن تصفیه می‌کند.

پس از آن، گاز از طریق یک سوزن بسیار کوچک در سمت مقابل فیلتر عبور می‌کند. پزشک گاز را زیر پوست از طریق سوزن تزریق می‌کند. ارائه این روش تقریباً بدون درد است.برخی از پزشکان ممکن است قبل از وارد کردن سوزن، کرم بی‌حس کننده را بر روی محل تزریق بزنند. توجه داشته باشید که کربن تراپی یک روش سطحی است و معمولاً تنها ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

فواید کربن تراپی چیست؟

کربن تراپی عملی است که باعث ریزش کامل لایه‌های پوست می‌شود و به تحریک تولید کلاژن نیز کمک می‌کند. این روش به منظور درمان موارد زیر استفاده می‌شود:

آکنه

تغییر رنگدانه ناشی از آکنه

اسکارهای ناشی از آکنه

منافذ پوستی بزرگ و مسدود شده

ملاسما (یک اختلال پوستی که در آن لکه‌هایی به رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز یا آبی-خاکستری در صورت ظاهر می‌شود)

بهبود بیماری ملاسما

پیری ناشی از تابش نور آفتاب

چین و چروک‌های ریز

لایه‌برداری با مواد شیمیایی همچنین برای درمان انواع بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود. با این حال، تفاوت‌های اساسی بین این دو روش عبارتند از:کربن تراپی از گرما به جای مواد شیمیایی استفاده می‌کند.کربن تراپی نیازی به استراحت در منزل پس از اجرا ندارد.

افرادی که پوست حساس دارند یا مبتلا به بیماری‌های پوستی مانند اگزما هستند، معمولاً پس از انجام کربن تراپی تجربه کمتری از قرمزی و حساسیت نسبت به لایه‌برداری با مواد شیمیایی دارند.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.

 

مسیریابی