7
کد آگهی
20055

تزریق ژل و بوتاکس در واوان اسلامشهر

آگهی دهنده لیلا رحمانی
تلفن 09019660844
تلفن 56374626
آدرس اسلامشهر - 20 متری امام خمینی - جنب بانک توسعه تعاون - پلاک 59
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
تاریخ انقضا ۱۴۰۴/۰۶/۲۳

ژل و بوتاکس در کیلینیک پاک تن به دو روش مختلف برای کاهش چین و چروک‌ها انجام می شود و بستگی به نیازها و شرایط فردی دارند. در زیر تفاوت‌های اصلی بین این دو روش را مرور می‌کنیم:

گروه‌ سنی مختلف تزریق ژل و بوتاکس

بوتاکس: بوتاکس معمولاً برای افراد بالای ۲۰ سال که به دلیل عادت‌هایی مانند اخم کردن، مستعد ظهور چین و چروک هستند، مناسب است.این روش به منظور جلوگیری از ظهور چین و چروک‌ها در سنین پایین‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ژل: تزریق ژل به جوانان نیز می‌تواند مناسب باشد، به ویژه برای انجام کارهای زیبایی مانند زاویه‌دهی فک، تزریق ژل لب طبیعی، افزایش حجم گونه و موارد مشابه. همچنین در سنین بالاتر، تزریق ژل می‌تواند برای کاهش چین و چروک‌های دائمی که در حالت استراحت نیز دیده می‌شوند، موثر باشد.

مناطق تزریق ژل و بوتاکس:

بوتاکس عمدتاً در مناطقی مانند خط اخم، خط پیشانی، چروک دور چشم، برخی نواحی پایینی صورت و خط فک تزریق می‌شود. همچنین در درمان میگرن، تعرق زیاد دست، پا و زیر بغل نیز استفاده می‌شود.ژل بیشتر برای رفع چین و چروک‌های دائمی و نقوص صورت مانند چروک‌های دور چشم، گونه‌های گود افتاده، خطوط میان بینی و لب، دهان رو به پایین و موارد مشابه به کار می‌رود.

مدت ماندگاری تزریق ژل و بوتاکس

مدت ماندگاری بوتاکس معمولاً حدود 6 ماه است، با این حال برخی برندها مدت ماندگاری بیشتری دارند، به عنوان مثال، بوتاکس دیسپورت.مدت ماندگاری ژل معمولاً بین 8 تا 18 ماه است و بستگی به نوع ژل و منطقه مورد استفاده دارد.نهایتاً، انتخاب بین تزریق ژل و بوتاکس بستگی به ویژگی‌ها و نیازهای فردی شما دارد. مهمترین نکته این است که این روش‌ها توسط پزشکان مجرب و تخصصی انجام شوند تا نتایج بهینه و ایمنی برای شما تضمین شود.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.

 

مسیریابی