VIP
8
کد آگهی
20056

کلینیک لیزر آقایان محدوده احمد آباد مستوفی

آگهی دهنده لیلا رحمانی
تلفن 09019660844
تلفن 56374626
آدرس اسلامشهر - 20 متری امام خمینی - جنب بانک توسعه تعاون - پلاک 59
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

در خصوص حذف موهای زائد آقایان، روش‌های متعددی وجود دارد، از جمله تیغ و ژیلت، کرم‌های موبر، وکس، و موم.اما نقطه ضعف این روش‌ها این است که همگی مختصر و موقت هستند و نیاز به صرف زمان و تلاش زیادی برای حذف موها دارند.

یکی از جدیدترین و بهترین روش‌هایی که آقایان می‌توانند برای حذف موهای زائد استفاده کنند، لیزر موهای زائد آقایان است!بله، لیزر موهای زائد آقایان کاربردهای زیادی دارد و به تازگی استفاده از این روش بسیار رواج پیدا کرده است.این روش آسان است، موهای زائد را تا حد زیادی (نزدیک به 90 درصد) از بین می‌برد و به عنوان یک روش دائمی شناخته می‌شود.

مردان چه نواحی از بدن را می توانند لیزر کنند؟

لیزر موهای مردان امروزه بسیار متداول و گسترده شده است. آقایان می‌توانند تمام بدن خود را با لیزر اصلاح کنند. اما اگر به تفکیک نواحی اشاره کنیم:

ناحیه بالای تنه: شامل موهای قفسه سینه، کمر، پست سینه، زیربغل، شانه‌ها، دست‌ها، موهای روی صورت، خط ریش، و ابروها می‌شود.

موهای زائد پشت و بغل گوش.

لیزر ناحیه تناسلی.

موهای پاها از ساقه تا ران.

به این ترتیب، لیزر می‌تواند برای اصلاح موهای زائد در این نواحی مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای لیزر موی آقایان در کلینیک پاک تن

حذف موهای زائد از طریق لیزر علاوه بر جنبه‌های بهداشتی، در زمینه زیبایی نیز اهمیت دارد. در این بخش به چند مزیت اصلی از لیزر موهای زائد آقایان (مردان) اشاره خواهیم کرد:بدون درد و بدون عوارض: لیزر موهای زائد یک روش بدون درد است و معمولاً به عوارض جانبی ایجاد نمی‌کند.

سریع و موثر: این روش به عنوان یکی از روش‌های سریع و با اثربخشی بالا شناخته می‌شود و نتایج آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشاهده خواهید کرد.

تایید FDA: لیزر موهای زائد آقایان (مردان) توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) برای از بین بردن دائمی موهای زائد تایید شده است.

جلسات کوتاه: جلسات لیزر معمولاً زمان کمی را در خود گرفته و برای مردان، کل طول درمان معمولاً شامل 8 تا 12 جلسه است.

کارساز برای کاهش تراکم موها: لیزر می‌تواند برای آقایانی که نمی‌خواهند موهای خود را به طور کامل حذف کنند و تنها به کاهش تراکم موها علاقه دارند، کارساز و موثر باشد.

با این مزایا، لیزر موهای زائد برای آقایان یک راهکار جذاب و موثر برای اصلاح موهای زائد خود است.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.

 

مسیریابی