VIP
8
کد آگهی
20060

کلینیک لیزر فول بادی بانوان در شهر پرند

آگهی دهنده لیلا رحمانی
تلفن 09019660844
تلفن 56374626
آدرس اسلامشهر - 20 متری امام خمینی - جنب بانک توسعه تعاون - پلاک 59
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

"لاین بدن" به قسمت یا قسمت‌هایی از بدن اشاره دارد که در آن‌ها موهای زائد رشد می‌کند.  این موها متأسفانه از موهایی هستند که به علت مواد آلوده‌ای که در محیط اطراف وجود دارند، پاکیزه نگه‌داشتن آنها بسیار دشوار است و برای از بین بردن آنها نیاز به روش‌های متنوعی وجود دارد، که برخی از آنها زمان‌بر هستند.به همین دلیل، باید به دنبال یافتن یک روش باشید که حداقل شما را برای مدتی طولانی از این موهای ناخواسته و شرایط ناخوشایند آزاردهنده‌ای که ایجاد می‌کنند، رها کند.

حذف موهای زائد کل بدن در کلینیک پاک تن

لیزر بیکینی یکی از خدماتی است که برای حذف موهای ناحیه تناسلی بانوان ارائه می‌شود و موها را برای مدت زمان زیادی از شما دور نگه می‌دارد. شما می‌توانید از این خدمات در کلینیک‌های بهداشتی معتبر استفاده کنید.

اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم، لیزر فول بادی شامل قسمت‌های زیر در حالت کلی می‌شود:

صورت:

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن است که دارای موهای زائد می‌باشد. به دلیل نمایانی بیشتر صورت نسبت به دیگر قسمت‌های بدن، انجام لیزر جهت حذف دائمی تمامی موهای زائد در صورت امکان‌پذیر است.بعضی از بانوان به دلیل وراثت یا اختلالات هورمونی با مشکل رشد زیاد موهای زائد در صورت مواجه هستند.به این افراد توصیه می‌شود که ابتدا علت رشد زیاد موهای زائد را تشخیص داده و سپس با مشورت پزشک، به شروع جلسات لیزر درمانی بپردازند.

زیر بغل:

 یکی از بخش‌های حساس بدن است که دارای موهای زائد با ساختار ضخیمی نیز می‌باشد.البته، یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش رشد موهای زائد و تغییر در ساختار آن، اصرار مکرر استفاده از روش‌های شیو کردن می‌باشد. به همین دلیل، پوست این ناحیه ممکن است تیره و نیز احتمالاً شل شده باشد.

دست‌ها:

 یکی از نقاطی است که در بدن اکثر بانوان بسیار پر از موهای زائد می‌باشد، به ویژه در فاصله از آرنج تا مچ. از طریق انجام لیزر، موهای زائد این قسمت از بدن حذف می‌شوند.با این حال، اگر موهای شما نازک و ظریف هستند، توجه داشته باشید که بهتر است از انجام لیزر خودداری کنید، زیرا ممکن است به علت لیزر وضعیت موها بدتر شود.

قسمت کمر و پشت بدن:

بعضی افراد دارای موهای زائد فراوان در برخی قسمت‌های بدن هستند که با انجام لیزر درمانی، می‌توان موهای این مناطق را به طور دائمی حذف کرد.

ناحیه بیکینی و باسن:

 دو منطقه حساس در بدن هستند که دارای تعداد زیادی مو زائد می‌باشند. برای حذف موهای زائد در ناحیه بیکینی، لیزر درمانی ممکن است بهترین گزینه باشد.اگرچه باید توجه داشت که به طور کلی نیاز به تعداد جلسات بیشتری برای رفع موهای زائد در ناحیه بیکینی و باسن وجود دارد.

قفسه سینه:

 اکثر بانوان به طور طبیعی بدون مو می‌باشد. با این حال، در برخی موارد به علت مشکلات هورمونی، این قسمت نیز ممکن است دارای موهای ضخیم شود.بنابراین، ابتدا دلایل رشد موهای زائد را بررسی کرده و سپس تصمیم به استفاده از لیزر می‌گیریم.

شکم:

 یکی از مناطقی است که موهای زائد دارا می‌باشد. اگر از روش‌های شیو یا اپیلاسیون استفاده کنید، ممکن است موها به شکل ضخیم و تیره تری بازآیند. بنابراین، برای حذف آنها، می‌توانید از تکنولوژی لیزر بهره‌برید.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.