VIP
8
کد آگهی
20062

کلینیک لیزر بانوان حومه باغ نرده اسلامشهر

آگهی دهنده لیلا رحمانی
تلفن 09019660844
تلفن 56374626
آدرس اسلامشهر - 20 متری امام خمینی - جنب بانک توسعه تعاون - پلاک 59
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

لیزر موهای زائد به یکی از محبوب‌ترین روش‌های برطرف کردن موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است.در سال‌های اخیر، تقاضا برای لیزر موهای زائد به شدت افزایش یافته است. این روش به افراد این امکان را می‌دهد که از سالن‌های اپیلاسیون، تیغ‌زنی، موم‌زنی، موبر و دستگاه‌های اپیلیدی، همچنین جوش‌ها و موهای زیرپوستی خلاص شوند.اما لیزر موهای زائد، مانند هر تکنولوژی جدیدی که ممکن است مورد سوءاستفاده قرار گیرد، بسیاری از افرادی را که بدون مطالعه قبلی و تنها بر اساس تبلیغات یا قیمت‌های ارزان، به انجام آن می‌پردازند، مورد شک و تردید قرار داده است.

عملکرد کلینیک پاک تن برای لیزر موهای زائد چگونه است؟

نور لیزر تمامی موهای تیره رنگ را با حرارت داغ می‌کند و می‌سوزاند. با این کار، موهای تیره رنگ داخل فولیکول مو تخریب می‌شوند و خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و نهایتاً نابود می‌شود.هر موی بدن دارای یک چرخه رشد و استراحت است. در یک زمان معین، اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آنها در فاز رشد قرار دارند.اگر موهایی که در هنگام لیزر موهای زائد در فاز استراحت هستند، به اشعه لیزر مستقیماً تحت تأثیر قرار نگیرند. به همین دلیل، برای حذف تمامی موهای زائد نیاز به چندین جلسه درمان با لیزر است و باید این جلسات به طور منظم و با فواصل زمانی مشخص انجام شوند.هر جلسه لیزر باعث از بین رفتن تعدادی از فولیکول‌های موی فعال می‌شود و در نهایت، پس از مدتی، تمامی موهای زائد از بین می‌روند.

لیزر و حذف موهای زائد در بانوان

رویش موهای زائد در مناطق مختلف بدن برای خانم‌ها یکی از مشکلاتی است که اغلب به عنوان آزاردهنده و ناراحت‌کننده تلقی می‌شود.خانم‌ها از گذشته تا به امروز به دنبال راهکارهایی برای حذف این موها و حفظ بهداشت و زیبایی پوست خود بوده‌اند.از روش‌های مختلفی مانند شیو و اپیلاسیون استفاده شده است، اما این روش‌ها دارای معایب زیادی هستند.به عنوان مثال، حذف موهای زائد با تیغ ممکن است موها را به سمت داخل پوست ببرد و باعث ایجاد نواحی تورم و موهای زیرپوستی شود. همچنین، استفاده از اپیلاسیون به دلیل دردناک بودن آن برای بسیاری از افراد ناراحت‌کننده است.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.