VIP
8
کد آگهی
20068

تعمیرگاه خودروهای چینی در جنوب تهران

آگهی دهنده ابراهیم زاده
تلفن 09120625385
آدرس یافت اباد - نبش چهاراه قهوه خانه - ابتدای بلوار ابراهیم آباد - تعمیرگاه مدرن
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۶/۳۱

تعمیرگاه خودروهای چینی در جنوب تهران

اگر شما هم مالک یک خودروی چینی در جنوب تهران هستید و نیاز به خدمات تعمیراتی دارید، انتخاب یک تعمیرگاه متخصص خودروهای چینی در جنوب تهران امری بسیار مهم است.مجموعه تعمیرگاه مدرن با بیش از ده سال تجربه در ارائه خدمات تخصصی تعمیر و نگهداری خودروهای چینی، بالاترین کیفیت را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد.ما با همکاری تیم متخصص و ماهری که دارای تجربه گسترده در تعمیر خودروهای چینی هستند، و با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و استفاده از قطعات یدکی اصلی، به شما خدمات ایمن و با کیفیت در زمینه تعمیرات انواع خودروهای چینی را ارائه می‌دهیم.

خدمات تعمیرگاه مدرن در تهران

مجموعه تعمیرگاه مدرن به عنوان بهترین تعمیرگاه ماشین‌های چینی در جنوب تهران، انواع خدمات تعمیراتی همچون باطری‌سازی، تعمیر قطعات برقی خودرو، جلوبندی‌سازی، تعمیر گیربکس، تعمیر موتور و دیگر خدمات تعمیراتی ارزشمند را برای انواع خودروهای چینی در جنوب تهران ارائه می‌دهد.با توجه به تجربه و دانش تخصصی تیم متخصص ما، مجموعه مدرن تضمین کننده بهترین خدمات در زمینه تعمیرات انواع خودروهای چینی در تهران است.بنابراین اگر شما هم مالک یک خودروی چینی در جنوب تهران هستید، ما به شما تجربه خدمات تعمیرگاهی مجموعه تعمیرگاه مدرن را در امور خودروهای چینی توصیه می‌کنیم.

دریافت خدمات از تعمیرگاه خودروهای چینی

خودروها در طی مدت‌های مختلفی بسته به نوع استفاده و کیلومترهای طی شده، نیاز به تعمیر و خدمات تعمیراتی مختلف دارند. بسیار مهم است که خودروهای چینی خود را به تعمیرگاه‌هایی بسپارید که تخصص و تجربه لازم در ارائه خدمات تعمیراتی برای این نوع خودروها دارند.با توجه به پیچیدگی ویژگی‌های فنی خاص خودروهای چینی، تنها تعمیرگاه‌های مجهز و متخصص می‌توانند خدمات با کیفیت را ارائه دهند.مجموعه تعمیرگاه مدرن به عنوان یکی از برترین و به‌روزترین تعمیرگاه‌های خودروهای چینی در جنوب تهران، با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و تیم تخصصی، خدمات تعمیراتی با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر شما هم در جنوب تهران زندگی می‌کنید و خودروی چینی دارید، می‌توانید با تعمیرگاه مدرن تماس بگیرید یا از فرم‌های آنلاین ما برای گرفتن وقت و دریافت خدمات تعمیراتی استفاده نمایید. ما آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.