VIP
8
کد آگهی
20073

تنظیم موتور کیا

آگهی دهنده امانی
تلفن 09124142033
تلفن 860226945 - 86026951 - 86026953 - 86026957
تلفن 09124358381
آدرس میدان سبلان - خیابان قدوسی - نرسیده به عباس آباد - کارواش الماس - داخل کارواش
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
تاریخ انقضا ۱۴۰۵/۰۷/۰۷

تنظیم موتور کیا در شرق تهران ایران کار کلینیک

تنظیم موتور خودرو کیا به دلایل مختلفی همچون فرسودگی قطعات، اشکال در سیستم برق و سنسورها، اختلال در عملکرد پمپ بنزین و... به هم می‌ریزد و عملکرد موتور کیا را دچار اختلال می‌سازد.نیاز به تنظیم موتور معمولاً روشن شدن چراغ چک موتور را به دنبال دارد. این چراغ بعد از باز کردن سوئیچ، روشن می‌شود و در صورت نبودن مشکل به صورت خودکار خاموش می‌شود.در صورتی که چراغ چک خودرو خاموش نشد، احتمالاً موتور خودرو یکی از مشکلات زیر را دارد:

خراب بودن سنسورها: سنسورهای مختلف در خودرو برای اندازه‌گیری اطلاعات مهم برای عملکرد موتور استفاده می‌شوند. اگر یکی از این سنسورها خراب شود یا اشکال داشته باشد، ممکن است چراغ چک موتور روشن بماند.

اختلال در ارتباط ECU : ECU یا واحد کنترل موتور، مسئول مدیریت عملکرد موتور است. اگر ارتباط بین ECU و سنسورها یا سیستم‌های دیگری که به ECU وابسته‌اند اختلال داشته باشد، چراغ چک موتور روشن می‌ماند.

قطعی ارتباط بین سنسورها و کامپیوتر خودرو: این مشکل ممکن است به دلیل قطعی کابل‌ها یا اتصالات بین سنسورها و کامپیوتر خودرو رخ دهد.

فعال شدن سوئیچ اینرسی: سوئیچ اینرسی هنگامی که خودرو در حال تغییر دنده یا حرکت به عقب است، فعال می‌شود. اگر این سوئیچ خراب شود یا اشکال داشته باشد، ممکن است باعث روشن ماندن چراغ چک موتور شود.

اختلال در سیستم ایموبلایزر: ایموبلایزر یک سیستم امنیتی است که برای جلوگیری از سرقت خودرو استفاده می‌شود. اگر این سیستم اختلال داشته باشد، ممکن است چراغ چک موتور روشن شوددر صورتی که چراغ چک موتور خاموش نشد، باید دلایل آن را بررسی کرده و به ایران کار کلینیک مراجعه کنید. تنظیم موتور به افزایش شتاب خودرو، کاهش آلایندگی و صرفه‌جویی مصرف سوخت می شود.

خودرو چه زمانی به تنظیم موتور نیاز دارد؟

به طور معمول موتور خودرو باید در ابتدای هر فصل، مورد بررسی قرار گیرد تا ایرادات آن رفع شود.اگر دیر متوجه خرابی موتور شوید، خودرو دیر استارت می‌خورد و دمای موتور بالا می‌رود که در بلند مدت باعث استهلاک قطعات می‌شود و هزینه‌های سنگینی را به همراه دارد. این تصور اشتباه می‌تواند سبب آسیب‌های جبران‌ناپذیری به خودرو شود.

علائم نیاز خودرو به تنظیم موتور:

بد استارت خوردن

سخت روشن شدن خودرو

روشن شدن چراغ چک

لرزش در حالت در جا کار کردن

کاهش شتاب خودرو

افزایش مصرف سوخت

خارج شدن دود سیاه از اگزوز

شنیده شدن صداهای غیرعادی موتور

راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.