VIP
8
کد آگهی
20091

دیاگ هیوندا و کیا ایران کار کلینیک

آگهی دهنده امانی
تلفن 09124142033
تلفن 860226945 - 86026951 - 86026953 - 86026957
موبایل 09124358381
آدرس میدان سبلان - خیابان قدوسی - نرسیده به عباس آباد - کارواش الماس - داخل کارواش
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
تاریخ انقضا ۱۴۰۵/۰۷/۰۴

دیاگ هیوندا و کیا

دیاگ هیوندا و کیا، یکی از پیشرفته‌ترین و منحصربه‌فردترین تجهیزات عیب‌یابی خودروها محسوب می‌شود. این تجهیز به عنوان دستگاه OEM هم شناخته می‌شود و از دستگاه‌های قدیمی با کارایی بسیار بالاتری برخوردار است.دیاگ هیوندا و کیا توانایی ارائه اطلاعات جامع درباره اجزای مختلف این دو خودروی محبوب را به تعمیرکاران و مالکان آنها می‌دهد.زمانی که کارخانه‌های تولیدکننده خودروهای کیا و هیوندا به طراحی این تجهیز پیشرفته پرداختند، کسی انتظار ارائه چنین فناوری پیشرفته‌ای را نداشت.زیرا قبل از آن، صنعت خودروسازی به این نوع تجهیزات پیشرفته روی نیاورده بود. دیاگ هیوندا و کیا ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که قادر به تشخیص هر نوع مشکل یا عیب در اجزای متنوع خودروهای کیا و هیوندا می‌باشد.از میان عملیات معمولی این دستگاه می‌توان به خواندن و پاک کردن کدهای خطا، اندازه‌گیری پارامترها و تست عملکرد اشاره کرد. نرم‌افزار موجود در این تجهیز شامل بخش‌های متنوعی است که هر یک از آنها به یک بخش خاص از خودرو پوشش می‌دهند.

ویژگی دستگاه دیاگ هیوندا و کیا ایران کار کلینیک

خواندن و پاک کردن سریع خطاها و اطلاعات سیستم: این دستگاه توانایی خواندن و پاک کردن سریع اطلاعات و کدهای خطا در سیستم خودرو را داراست. این امکان به تعمیرکاران کمک می‌کند تا به سرعت به منابع مشکل دست پیدا کنند و خرابی‌های سیستم را برطرف کنند.

محیط گرافیکی عالی و نمایش پارامترها: این دستگاه دارای یک محیط گرافیکی بسیار کارآمد و زیبا است که به کاربران امکان نمایش پارامترها و اطلاعات به صورت واضح و جذاب را فراهم می‌کند. این امکان به تعمیرکاران کمک می‌کند تا به سادگی اطلاعات مورد نیاز را مشاهده و تحلیل کنند.

راهنمای عیب‌یابی و قابلیت برنامه‌ریزی و اداپتیشن: این دستگاه دارای یک راهنمای عیب‌یابی جامع است که به کاربران در تشخیص و رفع مشکلات کمک می‌کند. همچنین، دارای قابلیت برنامه‌ریزی و اداپتیشن برای واحدهای مختلف سیستم خودرو می‌باشد.

راه‌اندازی عملگرها و پاک‌کردن کدهای خطا: این دستگاه امکان راه‌اندازی عملگرهای مختلف سیستم خودرو و پاک‌کردن کدهای خطا را فراهم می‌کند. این ویژگی به تعمیرکاران کمک می‌کند تا سیستم خودرو را بهینه‌تر مدیریت کرده و مشکلات را رفع کنند.

نمایش لحظه‌ای اطلاعات: این دستگاه امکان نمایش لحظه‌ای اطلاعات مختلف از سیستم خودرو را داراست که به کاربران کمک می‌کند تا وضعیت فعلی خودرو را به دقت نظارت کنند.

امکان اداپتیشن یونیت‌ها: دستگاه دیاگ هیوندا و کیا توانایی اداپتیشن یونیت‌های مختلف سیستم خودرو را داراست که به تعمیرکاران امکان تنظیم و سازگاری این واحدها با سیستم را می‌دهد.

پیکربندی آی سی یو و یونیت‌ها: این دستگاه قابلیت پیکربندی آی سی یو و یونیت‌های مختلف سیستم خودرو را داراست که به تعمیرکاران امکان تنظیم دقیق تر و بهینه‌تر این واحدها را می‌دهد.خواندن و پاک کردن تمامی اطلاعات در گیربکس، موتور و یونیت‌ها: این دستگاه توانایی خواندن و پاک کردن تمامی اطلاعات موجود در گیربکس، موتور و یونیت‌های مختلف سیستم خودرو را داراست، که به تعمیرکاران امکان مدیریت جامع تر و بهتر سیستم خودرو را می‌ده.

نرم‌افزار عیب‌یاب دستگاه دیاگ هیوندا و کیا شامل بخش‌های زیر است:

بخش بررسی اطلاعات فنی و پارامترهای سنسورها: در این بخش، اطلاعات فنی و پارامترهای مربوط به سنسورهای مختلف سیستم خودرو برای تشخیص مشکلات و عیب‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قسمت اطلاعات داخلی قطعات خودرو: این قسمت به تعریف و نمایش اطلاعات مرتبط با قطعات و اجزای داخلی خودرو اختصاص دارد تا تعمیرکاران بتوانند به دقت به منابع مشکل دست پیدا کنند.

بخش نقشه‌های سیم‌کشی: در این بخش، نقشه‌های سیم‌کشی مختلف سیستم‌های خودرو نمایش داده می‌شود تا تعمیرکاران بتوانند اتصالات و اسپیسرهای مرتبط را به درستی تنظیم و بررسی کنند.

محل قرارگیری دقیق قطعات در خودرو: این بخش به تعریف محل و قرارگیری دقیق قطعات و ماژول‌های مختلف در سیستم خودرو اختصاص دارد تا تعمیرکاران بتوانند به دقت اقدام به تعویض و تعمیر قطعات کنند.

قسمت به‌روزرسانی کنترل یونیت‌ها: این قسمت به تنظیمات و به‌روزرسانی کنترل‌یونیت‌های مختلف در خودرو می‌پردازد تا بهبود عملکرد و کارایی سیستم‌ها امکان‌پذیر شود.

قسمت پاک‌کردن و خواندن خطاها :این بخش به تشخیص و پاک‌کردن کدهای خطا و اطلاعات عیب‌یابی در سیستم خودرو می‌پردازد تا مشکلات بهبود یابند.

قسمت چگونگی باز و بسته‌کردن قطعات خودرو: این قسمت به تعریف و نمایش چگونگی عملیات باز و بسته‌کردن قطعات و ماژول‌های مختلف در خودرو اختصاص دارد تا تعمیرکاران به درستی این عملیات را انجام دهند.

راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.