VIP
8
کد آگهی
20092

دیاگ سانتافه

آگهی دهنده امانی
تلفن 09124142033
تلفن 860226945 - 86026951 - 86026953 - 86026957
موبایل 09124358381
آدرس میدان سبلان - خیابان قدوسی - نرسیده به عباس آباد - کارواش الماس - داخل کارواش
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
تاریخ انقضا ۱۴۰۵/۰۷/۰۴

دیاگ ماشین سانتافه

دیاگ ماشین سانتافه ، کلمه‌ای است به معنی خطایابی توسط دستگاهی مخصوص. این دستگاه اطلاعات خودرو را از طریق کامپیوتر خودرو دریافت می‌کند، و کدهای خطاها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد، پس از آن ایرادات کلی و جزئی خودرو را شناسایی می‌کند. در واقع می‌توان گفت دستگاه دیاگ یک دستگاه کدخوان است و کار خاصی را انجام نمی‌دهد. تنها وظیفه این دستگاه خواندن کدهای ارور کامپیوتر خودرو می‌باشد.

مشکلات قابل شناسایی دستگاه دیاگ سانتافه ایران کار کلینیک

مشکلات برقی: دستگاه دیاگ می‌تواند مشکلات مرتبط با سیستم برقی خودرو را تشخیص دهد و کدهای خطا مرتبط با آن‌ها را نمایش دهد.

مشکلات گیربکس: این دستگاه قادر به شناسایی مشکلات مرتبط با گیربکس خودرو می‌باشد و کدهای خطا مرتبط با عملکرد گیربکس را ارائه می‌دهد.

مشکلات سنسور: دستگاه دیاگ می‌تواند مشکلات مرتبط با سنسورهای مختلف در خودرو را تشخیص داده و کدهای خطا مرتبط با آن‌ها را نمایش دهد.

هر چه خودرو سانتافه مدرن‌تر باشد و تجهیزات سنسوری بیشتری داشته باشد، دستگاه دیاگ قادر به شناسایی مشکلات و عیب‌یابی آن راحت‌تر می‌شود. اسکنرها به راحتی می‌توانند کدها را بخوانند و مشکلات ماشین سانتافه را شناسایی کنند. برخی از این خطاها فقط با حذف آن‌ها حل می‌شود و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه‌ای ندارند.

هزینه دیاگ زدن ایران کار کلینیک

عیب‌یابی توسط دستگاه دیاگ کاری زمان‌بر نیست. دیاگ‌زدن هزینه بالایی ندارد و در اکثر مواقع تعمیرکاران مبلغی بابت دیاگ‌زدن دریافت نمی‌کنند و به صورت رایگان آن را انجام می‌دهند.برای یافتن عیب خودرو مبلغی دریافت نمی‌کنند، اما برای رفع آن مبلغ و دستمزد دریافت می‌کنند.

نحوه اتصال دستگاه دیاگ به ماشین سانتافه

اتصال دستگاه دیاگ به خودرو از طریق کابل امکان پذیر می‌باشد. در واقع از طریق همین کابل اطلاعات کامپیوتر به قسمت اینترفیس دستگاه منتقل می‌شود.اینترفیس نیز به یک لپتاپ متصل می‌شود و اطلاعات را به لپتاپ منتقل می‌کند. متخصص و تعمیرکار ایران کار کلینیک با خواندن اطلاعاتی که در لپتاپ به نمایش درآمده، می‌تواند وضعیت خودرو را بررسی کند.

مزایای استفاده از دستگاه دیاگ سانتافه

یکی از مزایای دیاگ‌زدن خودرو سانتافه، پیدا کردن ایراد و خطاهای خودرو قبل از بزرگ‌تر شدن آن مشکل است. همین امر موجب می‌شود تا در هزینه و زمان صرفه‌جویی شود. مکانیک با متصل کردن دستگاه دیاگ به ECU خودرو می‌تواند مشکلات خودرو را بررسی و اقدام به حل مشکل نماید.اگر در کامپیوتر خودرو ایراد و خطایی وجود داشته باشد، به صورت یک کد مخصوص در دستگاه نشان داده خواهد شد و مکانیک می‌تواند اقدام به رفع مشکل کند.اما در گذشته، تعمیرکاران برای تشخیص مشکل ماشین مجبور بودند زمان زیادی صرف کنند. زیرا برای یافتن مشکل مجبور بودند همه قطعات را باز و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند.  در حالی که امروزه با دستگاه دیاگ در ایران کار کلینیک در مدت چند دقیقه این مشکلات قابل شناسایی هستند.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.