VIP
8
کد آگهی
20111

جک صندوق برقی سانتافه و سورنتو

آگهی دهنده امانی
تلفن 09124142033
تلفن 860226945 - 86026951 - 86026953 - 86026957
موبایل 09124358381
آدرس میدان سبلان - خیابان قدوسی - نرسیده به عباس آباد - کارواش الماس - داخل کارواش
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
تاریخ انقضا ۱۴۰۵/۰۷/۰۴

جک برقی صندوق فابریک سانتافه و سورنتو در این سیستم، نیازی به فشار دادن دکمه روی صندوق عقب یا قفل کردن درها توسط راننده نیست.راننده با فشار دادن دکمه ریموت که به همراه دارد، قفل‌ها را به صورت اتوماتیک باز می‌کند.

جک برقی صندوق عقب به خودرو این امکان را می‌دهد که با زدن یک دکمه روی ریموت خودرو یا با استفاده از کلید باز کردن صندوق که در داخل خودرو نصب شده است، درب صندوق به صورت هوشمند باز شود و پس از قرارگیری اشیاء دوباره به صورت هوشمند بسته شود.

کاربرد جک صندوق برقی سانتافه و سورنتو

قابلیت باز کردن و بستن برقی جک صندوق عقب

کنترل از طریق ریموت اصلی خودرو

نصب آسان بدون دخالت در سیم‌کشی خودرو

تنظیم میزان باز شدن درب صندوق

دارای کلید داخلی و کلید صندوق

دارای مکش قفل درب صندوق

دارای سنسور تشخیص مانع

دارای کن باس "CANBUS" اصلی خودرو

مزایای جک برقی صندوق عقب سانتافه و سورونتو:

نصب بدون دخالت در سیم کشی خودرو: سیستم جک برقی صندوق عقب به صورت سوکت فابریک بدون نیاز به هیچ گونه دخالتی در سیم کشی خودرو نصب می‌شود.

این ویژگی به نصب آسان و راحت آن کمک می‌کند و نیازی به قطع و لخت کردن سیم کشی خودرو ندارید.  همچنین، این نصب بدون تغییرات در سیم کشی خودرو انجام می‌شود، بنابراین گارانتی خودرو حفظ می‌ماند.

سنسور تشخیص مانع

یکی از مزایای دیگر این سیستم، استفاده از سنسورهای تشخیص مانع در طراحی آن است.  این سنسورها در صورت وجود مانع در زمان بسته شدن درب به صورت هوشمند فعال می‌شوند و راننده را با هشدارهای مناسب از باز بودن درب صندوق عقب آگاه می‌سازند.

تنظیم سرعت جک صندوق و تنظیم حد باز و بسته شدن

این سیستم امکان تنظیم میزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو را فراهم می‌کند.این ویژگی به شما امکان می‌دهد در صورتی که خودرو در مکانی با سقف کوتاه قرار دارد و باز شدن درب صندوق به مشکل می‌خورد، تنظیمات را به گونه‌ای انجام دهید که درب به اندازه‌ای باز شود که به هیچ آسیبی به خودرو وارد نشود.

باز شدن درب صندوق با ریموت فابریک

از مزایای دیگر استفاده از جک برقی صندوق عقب این است که با ریموت فابریک خودرو یا کلیدهای داخلی، امکان باز کردن درب‌های صندوق عقب وجود دارد. این امکان به شما اطمینان می‌دهد که به راحتی و با امنیت بالا درب صندوق عقب را باز و ببندید.مزایای جک برقی صندوق عقب برای افرادی که مشکل در باز و بسته کردن درب صندوق دارند و یا خودرویشان در مکانی با سقف کم قرار دارد بسیار مهم و کارآمد است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب این سیستم، می‌توانید با ایران کار کلینیک تماس بگیرید.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.