VIP
8
کد آگهی
20116

تعمیر برق تویوتا و لکسوس

آگهی دهنده امانی
تلفن 09124142033
تلفن 860226945 - 86026951 - 86026953 - 86026957
موبایل 09124358381
آدرس میدان سبلان - خیابان قدوسی - نرسیده به عباس آباد - کارواش الماس - داخل کارواش
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
تاریخ انقضا ۱۴۰۵/۰۷/۰۵

تعمیر برق تویوتا و لکسوس

قطعات اصلی خودروی برقی تیوتا و لکسوس شامل باتری، دینامو، سنسور اکسیژن، کویل، انژکتور، وایر شمع، کامپیوتر خودرو، لامپ‌های خودرو و موارد مشابه هستند.باتری به عنوان منبع اصلی تأمین نیروی برق برای خودرو عمل می‌کند و دینامو مسئول شارژ مجدد باتری استتعمیرات بخش برق خودرو به علت شایع بودن مشکلات مرتبط با آن، به یک بخش گسترده از تعمیرات اتومبیل مربوط می‌شود.برخی از نمادهای خرابی در سیستم برق خودرو شامل از دست دادن ناگهانی توانایی موتور به علت مشکلات در سیستم جرقه‌زنی، خاموش شدن چراغ‌های سقفی و سیستم صوتی، ضعیف شدن نورهای خودرو، روشن شدن چراغ هشدار در کنار صفحه کیلومتر، کاهش ولتاژ در هنگام جریان برداشت باتری، تأخیر در روشن شدن خودرو و نشت اسید باتری می‌باشد.

تعمیرات اساسی بخش برق و الکترونیک تویوتا و لکسوس

یک تکنسین حرفه‌ای و ماهر باید دقیقاً با تمام نقشه‌ها و سیم‌کشی‌های خودرو آشنا باشد. بخش برق و الکترونیک خودرو به عنوان یکی از بخش‌های پیچیده و حیاتی از خودرو محسوب می‌شود.با توجه به اینکه هر روز سیستم‌های جدید و متنوعی به خودروها افزوده می‌شود و سخت‌افزار و نرم‌افزار آنها توسعه می‌یابد، تعمیرات این بخش نیز روز به روز پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود.-سیستم باتری و برق خودرو وظیفه‌های حیاتی و حیاتی را در خودرو اجرا می‌کنند. موتور خودرو با جرقه‌زنی اجرا می‌شود و کامپیوتر خودرو با کنترل و تنظیم مقدار سوخت و افزایش امنیت به عنوان یک سیستم الکترونیکی با برق کار می‌کند.بنابراین، تعمیرات بخش برق و الکترونیک خودرو را نباید دست کم گرفت. برای انجام این کار، نیاز به یک تخصص‌مند ماهر و با تجربه داریم. باید به یک متخصص با تجربه اعتماد کنیم، زیرا باتری به عنوان منبع اصلی تأمین برق خودرو عمل می‌کند.

در تعمیرگاه ایران کار کلینیک خدمات تعمیر خودروهای تویوتا و مدل‌های مختلف این برند به شرح زیر ارائه می‌شود:

تعمیر اصولی موتور خودروهای تویوتا و لکسوس

عیب‌یابی و رفع مشکلات موتور

تعمیرات جلوبندی متنوع خودروهای تویوتا

تعمیر گیربکس انواع تویوتا

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای تویوتا

خدمات تعمیرات بخش برق و الکترونیک

انجام سرویس‌های دوره‌ای

دیاگ تخصصی و عیب‌یابی دقیق

تعمیرات دیفرانسیل

تعمیر کولر و بخاری خودرو

نصب و تعمیر اپشن‌های خودرو

ایران کار کلینیک با تخصص و تجربه خود، بهترین خدمات تعمیر و نگهداری را برای خودروهای تویوتا و لکسوس ارائه می‌دهد و شما می توانید به ما اعتماد کنید.

راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.