VIP
8
کد آگهی
20119

خدمات تعمیر و اصلاح کیلومتر انواع خودرو

آگهی دهنده امانی
تلفن 09124142033
تلفن 860226945 - 86026951 - 86026953 - 86026957
موبایل 09124358381
آدرس میدان سبلان - خیابان قدوسی - نرسیده به عباس آباد - کارواش الماس - داخل کارواش
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
تاریخ انقضا ۱۴۰۵/۰۷/۰۵

خدمات نعمیر و اصلاح انواع کیلومتر خودرو

خرابی سنسور سرعت یکی از دلایل شایع خرابی کیلومترشمار ماشین، خرابی سنسور سرعت است.  این خرابی تنها بر سرعت خودرو تأثیر نمی‌گذارد، بلکه بر سیستم کنترل کروز و تنظیم مصرف سوخت در برخی خودروها نیز تأثیر دارد. این خرابی معمولاً با روشن شدن چراغ هشدار موتور همراه است.

خرابی کامپیوتر خودرو

کامپیوتر خودرو یا ECU مسئول هماهنگی، کنترل و راه‌اندازی سایر سنسورها در خودرو است. خرابی کیلومترشمار ماشین ممکن است به این قطعه مرتبط باشد.مشکلات فیزیکی و اتصالات قطع شده و قطعی ارتباط بین سنسور و بقیه بخش‌ها از دلایل متداول در خرابی کیلومترشمار ماشین هستند.

در برخی از خودروهای قدیمی، سیم‌ها ممکن است قطع شده و سوخته شوند که این مشکلات نیز باعث از کار افتادن کیلومتر شود.

اصلاح کیلومتر خودرو در ایران کار کلینیک

در مواردی که ECU به مشکل بخورد و نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد، ممکن است کیلومتر واقعی خودرو نمایش داده نشود و کارکرد خودرو به طور نادرست بیشتر از واقعی نشان داده شود.در این موارد، تصحیح کیلومترسنج توسط تخصصی که از طریق دستگاه‌های پروگرامر ویژه انجام می‌شود، لازم است.کارگاه متخصص ایران کار کلینیک با تجربه‌ای درخشان و بلندمدت در زمینه تعمیرات برقی خودرو و تصحیح کیلومتر، خدمات تعمیر و تصحیح کیلومتر خودروهای خارجی، تعمیر و تصحیح کیلومتر خودروهای چینی، و همچنین تعمیر و تصحیح کیلومتر خودروهای داخلی را ارائه می‌دهد.این کارگاه تخصص دارد در تعمیرات پشت آمپر و ماژول کیلومتر و نیز تعمیر انواع آمپر از جمله آمپر دمای آب، آمپر کیلومتر، آمپر دور موتور، آمپر بنزین و سایر آمپرها. همچنین این کارگاه قادر به تصحیح کارکرد کیلومتر می‌باشد.

ویژگی‌های یک تعمیرکار خودرو

متعهد و مسئولیت‌پذیر:  تعمیرکار خودرو باید بسیار متعهد به کار خود باشد و آگاه باشد که هر گونه اشتباه یا کار نادرست می‌تواند عواقب جدی و جبران‌ناپذیری داشته باشد. او باید مسئولیت پذیری در انجام وظایف خود داشته باشد.

صبور و با حوصله: عیب‌یابی خودرو گاهی نیاز به صرف وقت و تمرکز زیاد دارد. تعمیرکار باید صبور باشد و توانایی داشته باشد تا به دقت عیب‌ها را شناسایی و رفع کند.

دقیق: دقت در انجام کار بسیار اهمیت دارد. یک تعمیرکار با دقت می‌تواند به سرعت نقص خودرو را تشخیص دهد و تعمیر کند.

مهارت در برقراری ارتباط: تعمیرکار خودرو باید مهارت در برقراری ارتباط با مشتریان داشته باشد. این شغل به دلیل تعامل مستمر با مردم، نیازمند یک روابط عمومی خوب با مشتریان است.

راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.