VIP
8
کد آگهی
20183

بهترین کلینیک سمعک محدوده فرمانیه و کامرانیه

آگهی دهنده کامران قادری
تلفن 02186080414
موبایل 09928218698
واتساپ 09925142486
آدرس میدان ونک - بالاتر از میدان ونک - خیابان والی نژاد - روبروی بیمارستان هاشمی نژاد - پلاک 54 - ساختمان پزشکان سینا - طبقه 3 - واحد 304
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تاریخ انقضا ۱۴۰۴/۰۷/۱۵

بهترین کلینیک سمعک محدوده فرمانیه و کامرانیه

با کمک بهترین کلینیک سمعک در محدوده فرمانیه و کامرانیه، به شنوایی بهتری دست پیدا کنید!آیا با مشکلات شنوایی مواجه هستید و به دنبال بهترین کلینیک سمعک در منطقه فرمانیه و کامرانیه هستید؟ سمعک نیکا در خدمت شماست و به شما یاری می‌رساند تا شنوایی بهتری داشته باشید.در سمعک نیکا، تیم متخصص و مجربی در اختیار داریم که با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و روش‌های تشخیصی مدرن، به شما کمک می‌کنند تا مشکلات شنوایی خود را شناسایی و درمان کنید. ما به شنوایی شما اهمیت می‌دهیم و اعتقاد داریم که هر فرد حق دارد تا بهترین تجربه شنوایی را داشته باشد.

انواع خدمات شنوایی در سمعک نیکا

تست شنوایی: تست شنوایی دقیقی که میزان شنوایی شما را اندازه‌گیری می‌کند.

مشاوره: تیم ما از شما گوش می‌دهد و بهترین راهکارهای درمانی را پیشنهاد می‌دهد.

انتخاب و نصب سمعک: در صورت نیاز، ما به شما بهترین سمعک‌ها را معرفی می‌کنیم و آنها را نصب می‌کنیم.

خدمات پس از فروش: ما به شما در مراقبت و تعمیر سمعک‌هایتان پس از خرید کمک می‌کنیم.با انتخاب سمعک نیکا، شما به یک کلینیک سمعک معتبر و با تجربه دست خواهید یافت که به شما کمک می‌کند تا به بهترین شنوایی خود دست یابید. برای هرگونه پرسش یا تعیین وقت، با ما تماس بگیرید و به مشکلات شنوایی خود پایان دهید. سمعک نیکا بهم میدیم! راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با نیازمندی های اینترنتی خانه آگهی تجربه کنید.