VIP
8
کد آگهی
20206

کامپوزیت زیبایی دندان در شرق تهران

تلفن 02177187705
تلفن 02177187706
تلفن 02177187707
موبایل 09125478038
آدرس خیابان نبوت - نبش بن بست کلانتری 127 نارمک - طبقه همکف - دندانپزشکی سینا
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
تاریخ انقضا ۱۴۰۴/۰۷/۱۹

کامپوزیت زیبایی دندان در شرق تهران

کامپوزیت کردن دندان‌ها" یکی از روش‌های جلوه‌یابی زیبایی دندان‌هاست که چندین سال است در میان مردم رواج دارد. افرادی که با دندان‌های نامناسب، کوچک، با فواصل یا شکسته و رنگ غیرمطلوب روبرو هستند، به دندانپزشک مراجعه کرده و از وی خواسته‌اند که کامپوزیت به دندان‌هایشان اعمال کند. کامپوزیت از مواد با کیفیت‌های مختلف تهیه می‌شود، بنابراین هزینه‌ی انجام این روش نیز متغیر است.انواع کامپوزیت دندان" در بازار در دسترس هستند و بر اساس خواص و کاربردهای خاص، متنوع هستند. بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شرق تهران نیز بر اساس بودجه و ترجیحات فرد و وضعیت دندان‌ها، یکی از انواع زیر را بر روی دندان فرد انتخاب و اجرا می‌کند.

انواع کامپوزیت دندان

در اینجا، به برخی از انواع کامپوزیت دندان درمطب دکتر علی شاکری اشاره می‌شود:

کامپوزیت نانو: این نوع کامپوزیت دارای ذرات ریزتری است که سطح آن را بسیار صاف و جذاب می‌کند. همچنین، این نوع کامپوزیت دارای مقاومت بالاتری در برابر لغزش و تغییر رنگ است.

کامپوزیت هیبرید: این نوع کامپوزیت ویژگی‌های فیزیکی بسیار مطلوبی دارد و مقاومت خوبی در برابر فشار و خمش دارد. همچنین، رنگ آن با دندان‌ها به خوبی تطابق دارد.

کامپوزیت فلوراید: این نوع کامپوزیت دارای ویژگی ضد پوسیدگی است و می‌تواند به عنوان یک لایه محافظ بر روی دندان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

کامپوزیت خودسخت‌کننده: این نوع کامپوزیت بدون نیاز به لایه اولیه از ماده پرکننده، خودبخود سخت و محکم می‌شود. این نوع کامپوزیت دارای مقاومت بالا در برابر فشار و خمش است.

کامپوزیت ترمیمی: این نوع کامپوزیت برای ترمیم دندان‌های پوسیده، شکسته یا معیوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کامپوزیت دارای ویژگی‌های مکانیکی برتری است و با دندان‌های اطراف به خوبی هماهنگ می‌شود.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با نیازمندی های اینترنتی خانه آگهی تجربه کنید.