8
کد آگهی
11084

ترموپارت فروش و مجری چوب ترمو در تهران

تاریخ ثبت ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
تاریخ انقضا ۱۳۹۸/۰۷/۰۳

امروزه به دلیل استقبال و اهمیت حفظ محیط زیست برای مردم از مصالح ساختمانی چوبی هم برای داخل و هم برای خارج (نما) ساختمان استفاده می شود. استفاده از چوب در نمای ساختمانی مزیت ها و معایبی دارد. اما برای کاهش معایب آن می توان از چوب های ترمو شده به جای چوب های معمولی استفاده کرد. به همین دلیل از تصمیم گرفتیم تفاوت ترمووود با چوب معمولی را در این مقاله توضیح دهیم.
ترمووودها دارای زیبایی ظاهری و عمر بیشتر، عایق صوتی و حرارتی بهتری (حداقل 25%) نسبت به چوبهای معمولی هستند. اصلی ترین عاملی که باعث انتخاب ترمووود می شود، مقاومت بسیار بالای آن در مقابل پوسیدگی و نفوذ قارچ است. علت این امر خارج شدن مواد غذایی مناسب برای تغذیه حشرات و قارچ ها از چوب در مرحله ساخت ترمووود است. همچنین پاکسازی ترموودها بسیار آسانتر است. چون در مراحل ساخت به چوب حرارت داده می‌شود سبب ازبین رفتن صمغ موجود در چوب شده و درنتیجه پاکسازی آن نیز به مراتب آسان تر خواهد بود.
چوب ترمو حدود ۵۰ درصد مقاومت بیشتر نسبت به سایر چوب ها دارد. دلیلش هم این است که نفوذ رطوبت به عمق این نوع چوب بسیار دشوار است. (می‌توان گفت مقدار عایق بودن چوب نمای ترموود ۲۵ تا ۳۰ درصد از سایر انواع چوب است.)

ترمو پارت
چوب ترمو
 چوب ترمو مخصوص نما
چوب ترمو فنلاند
 چوب ترمو مخصوص سونا
 چوب ترمو مخصوص جکوزی
پرگولا
نمای چوب ترمو
نمای چوبی 
چوب ترموود
لیست قیمت چوب ترمو
 فروش چوب ترمو
 ترمو چوب 
ترمو کف 
 ترمو استخر
 ترمو سونا
 ترمو جکوزی
فروش بدون واسطه  چوب فنلاند
چوب ترمو مخصوص نماهای برون
چوب ترمو مخصوص سونا
چوب ترمو مخصوص استخر 
چوب ترمو مخصوص جکوزی
چوب ترمو مخصوص پرگولا
نمای چوب ترمو مخصوص کلبه چوبی
نمای چوب ترمو فنلاندی و روسی
مجری چوب ترمو
مجری چوب ترمو تهران
مجری چوب ترمو در تهران
 خدمات تخصصی نما و کامپوزیت توسط آقای دانش انجام میشود.

مسیریابی