1
کد آگهی
11302

آتلیه ویژه بانوان محجبه

تاریخ ثبت ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
تاریخ انقضا ۱۳۹۸/۰۴/۱۵

آتلیه ونو
کلیه خدمات تخصصی عکاسی ویژه بانوان محجبه
آتلیه تخصصی با کادر بانو محدوده شرق تهران
عکاسي و فيلمبرداري حرفه اي ونو با مجوز رسمي از اتحاديه ي عکاسان و فيلمبرداران داراي کادر مجرب بانو مي باشد و ضمن برخورداري از کيفيت برتر و ارائه مناسبترين خدمات با بهره مندي از شيوه هاي نوين هنري و با در اختيار داشتن بهترين تجهيزات و با بهره مندي از دانش روز و تجربه سالها فعاليت مستمر در زمينه ي عکاسي مدلينگ ،  عروس  ،  بارداري و کودک مي کوشد تا پاسخگوي نياز مشتريان خويش باشد
آتلیه عروس ونو مجهزترین و مدرنترین آتلیه در شرق تهران میباشد در ۲ طبقه مجزا با دکورهای منحصر به فرد و خاص مخصوص عروس و دامادهای سخت پسند و حساس و خوش سلیقه. 
آتلیه عروس ونو با مدیریت خانم دهقانی و همکاری با متخصصان در زمینه عکاسی و طراحی فیلمبرداری، هلیشات، کرین، مجموعه ای موفق و جزو حرفه ای ترین آتلیه های شرق تهران میباشد.
 تخصص و ابتکار عوامل آتلیه عروس ونو به شما این اطمینان را میدهد که در روز عروسی خود با آرامش کامل پروژه عکاسی خود را به اتمام برسانید و از نتیجه کار کاملا مطمئن و راضی باشید.
 دکورهای منحصربه فرد همراه با نورپردازی های زیبا و کادربندی های حرفه ای عکاس همگی باهم عکسهای زیبا و لحظات نابی برای شما ثبت میکنند.
فیلمبرداری حرفه ای با تصاویر رئال و زیبا و در نهایت ادیت حرفه ای فیلم عروسی زیبا که برای همیشه زیبایی خود را حفظ کند و فیلمها قدیمی نشوند.
آتلیه عروس ونو با جدیدترین مدلهای آلبوم ژورنالی و کیف ها، قاب های زیبا و شاسی و... وهمکاری با بهترین چاپخانه های تهران با کیفیت ترین کارهارا برای عروس و دامادهای خود در نظر گرفته است.
آتلیه حرفه ای تهرانپارس
آتلیه با هزینه مناسب
آتلیه با کادر خانوم
  آتلیه ویژه عروس های محجبه
  فیلم برداری هلی شات
  آتلیه عکاسی کودک محدوده تهرانپارس
 عکاسی عروس در شرق تهران
بهترین آتلیه تهرانپارس
 آتلیه حرفه ای با کادر مجرب بانو
آتلیه حرفه ای تهرانپارس 
 آتلیه خانم محدوده تهرانپارس
 آتلیه عروس با کادر حرفه ای بانو
آتلیه عروس شرق تهران
آتلیه عکاسی کودک
لطفا برای بازدید از نمونه ها و عکس و فیلمهای آتلیه عروس ونو با شماره های تلفن های ما برای رزرو وقت تماس بگیرید.

مسیریابی