VIP
8
کد آگهی
11396

عرضه کننده کربومر

آگهی دهنده خدامی پور
موبایل 09124020280
فکس 02186120464
تلفن 02186120113
وب سایت pasargardchemi.com
وب سایت instagram.com/p/CcxBnOmDhtf/?igshid=MDJmNzVkMjY
آدرس آپادانا - عربعلی - برج شیشه ای نوبخت - پلاک 76 - طبقه 7 - واحد 14
تاریخ ثبت ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۶/۱۳

پاسارگاد شیمی پاد
عرضه کننده کربومر
عرضه کننده کربومر 940
عرضه کننده کربومر 934
عرضه کننده نشاسته سدیم گلیکولات،
عرضه کننده سدیم استارچ گلیکولات
عرضه کننده کراس کارملوز سدیم
عرضه کننده آسپارتام
عرضه کننده ساکرالوز بدون شیرینی
عرضه کننده سوربیتول
عرضه کننده توئین 80
عرضه کننده پلی سربات 80
عرضه کننده توئین 20
عرضه کننده توئین 60
عرضه کننده متیل پارابن
عرضه کننده پروپیل پارابن
عرضه کننده BHT
عرضه کننده مونو پروپیلن گلایکول MPG
عرضه کننده  اسید سیتریک مونوهیدرات
عرضه کننده اسید سیتریک خشک(انهیدروس)
عرضه کننده اسید فسفریک
عرضه کننده پاراستامول
عرضه کننده استامینوفن
عرضه کننده ایبوپروفن
عرضه کننده منیزیوم استئارات
عرضه کننده ویتامین ها
عرضه کننده مواد جانبی دارو
عرضه کننده اگزیپینت 
عرضه کننده شیرین کننده ها
این مجموعه توضیحاتی مختصر در مورد محصولات خود را به شرح ذیل به شما عزیزان ارائه می نماید:
 کاربرد جامع کربومر :تثبیت عامل - اصلاح رئوولوژی - ویسکوزیته تقویت کننده - ژل عامل - عامل معلق
K-SSG - نشاسته سدیم گلیکولات، نمک سدیم یک کربوکسی متیل اتر نشاسته است و توسط Carboxymethylation نشاسته تولید می شود. نشاسته یک پلی ساکارید گلوکز است، یک زنجیره طولانی از مولکول های گلوکز که با هم مرتبط شده اند. فرآیند کربوکسی متیل سازی، توانایی نشاسته را برای جذب آب افزایش می دهد و باعث می شود که آن تجزیه سریع شود. به طور معمول به عنوان ماده تسریع کننده / سوپر تجزیه کننده، شیمیایی است که ترویج سریع / سوپر تجزیه کننده و فوری انتشار داروهای خوراکی است. قرص ها را در دارو نگهداری می کند، اما دارو را به سرعت پس از تماس با آب آزاد می کند
موارد استفاده سدیم استارچ گلیکولات SSG :
در حالی که اکثریت قریب به اتفاق نشاسته گلیکولات سدیم (SSG) به عنوان یک تکه تکه کننده در قرص ها استفاده می شود، در صنایع غذایی نیز استفاده شده است. SSG به عنوان وسیله نقلیه معلق، یک تثبیت کننده مواد غذایی و به عنوان عامل ضد پیری برای نان استفاده شده است. این نیز در تولید یخ کرم استفاده شده است.
در ژاپن، صنایع شیمیایی SSG را در تولید کرم، شامپو و دیگر محصولات ژاپنی استفاده کرده است.
SSG نیز شناخته شده است که باعث افزایش فشار خون و افزایش حجم خون می شود. آماده سازی تزریق SSGبرای استفاده در شوک و تروما هموراژیک در دسترس است
نشاسته سدیم گلیکولات (SSG)، عنصر رایج در بسیاری از قرص های دارویی (اگرچه دارو نیست):
نشاسته سدیم گلیکولات (SSG) با آب جذب سریع کار می کند. وقتی داروها در داخل قرص یا گرانول قرار می گیرند، با SSG پوشانده می شوند. به محض اینکه گلیکولات در تماس با آب قرار می گیرد، آن را به سرعت جذب می کند. این امر منجر به مقدار زیادی تورم می شود که منجر به تجزیه سریع قرص ها یا گرانول ها و انتشار بعدی دارو می شود.
نشاسته سدیم گلیکولات (SSG) به عنوان یک پودر بسیار خوب، سفید و یا سفید، بدون بو موجود است. قرصهای آماده شده با SSG تا 4 سال پایدار می باشند اما باید در یک مخزن مهر و موم شده نگهداری شوند تا از تغییرات دما و رطوبت محافظت شود که می تواند موجب خارش شود
کراس کارملوز سدیم یک کربوکسی متیل سلولز سدیم در درون متصل برای استفاده به عنوان یک سوپر دیسینتگرین در فرمولاسیون دارویی و همچنین نقش فروپاشی قرص در معده و در صنایع غذایی به عنوان امولسیفایر عمل می کند.
آسپارتام از دو اسید آمینه، فنیل آلانین و اسیدفوریک اسید و متانول تشکیل شده است. نام شیمیایی آن L-aspartyl-L-phenylalanine methyl ester است. اسیدهای آمینه، اغلب به عنوان بلوک های ساختمانی برای پروتئین شناخته می شوند، با هم پیوند می دهند تا پروتئین ها را تشکیل دهند.
مقادیر فنیل آلانین و اسید آسپارتیک موجود در آسپارتام در مقادیر بیشتری در مواد غذایی حاوی پروتئین مصرف می شود. متانول یک نوع الکل است که به طور طبیعی در انسان، حیوانات و گیاهان اتفاق می افتد. به طور طبیعی در میوه ها و سبزیجات تازه، آب میوه ها و نوشیدنی های تخمیر شده یافت می شود. بنابراین به عنوان شیرین کننده استفاده می شود.
ملاحضات امنیتی:
مواد تشکیل دهنده مورد استفاده در تولید آسپارتام به طور مرتب برای اطمینان از کیفیت و ایمنی، از جمله فرهنگ باکتری ها مورد بررسی قرار می گیرد. علاوه بر این، خواص فیزیکی و شیمیایی محصول نهایی، مانند سطح pH، نقطه ذوب و رطوبت، برای اطمینان از رعایت استانداردهای محصول مورد بررسی قرار می گیرد.
ساکرالوز بدون شیرینی، شیرین کننده با کیفیت بالا است که از شکر و طعم های مختلف مانند شکر ساخته شده است. این تقریبا 600 برابر شیرین تر از شکر است
مانیتول یک نوع الکل شکر است که همچنین به عنوان یک دارو استفاده می شود.به عنوان یک قند، آن را اغلب به عنوان یک شیرین کننده در غذای دیابتی استفاده میکنند.از لحاظ پزشکی، از طریق تزریق داده می شود.
سوربیتول یک الکل قند با طعم شیرین است که بدن انسان به آرامی متابولیزه می شود. بیشترین مقدار Sorbitol از شربت ذرت ساخته شده است، اما همچنین در طبیعت به عنوان مثال در سیب، گلابی، هلو و آلو.

 

مسیریابی