1
کد آگهی
11561

بیمه ایران محدوده پاسداران

تاریخ ثبت ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
تاریخ انقضا ۱۳۹۹/۰۵/۱۷

بیمه ایران نمایندگی 6162-آتش نژاد
هر فرد در هنگام خرید یک بیمه نامه (فارغ از بیمه های اجباری مانند ثالث اتوموبیل و نظایر آن) ، چیزی را که به واقع خرید می کند، احساس آرامش و امنیت در صورت وقوع خطری است که در بهترین لحظاتی که به فکر انسان نمی رسد، به وقوع می پیوندد. همه ما در برخی اوقات با مخاطراتی مواجه شده ایم که به جرات می توان گفت، حتی ثانیه ای قبل به آن فکر نمی کردیم. در حقیقت، عدم توانایی انسان در پیش بینی و حذف مخاطرات و حوادث، سبب شده تا خدمتی به نام بیمه پدید آید.
حال که فرد برای آرامش بعد از خطر بیمه نامه ای را خریداری می کند، انتظار دارد تا در هنگام بروز حادثه، شرکتی که بیمه نامه را به او فروخته است، در جایگاه و قدرتی باشد که بتواند خسارتی که به وقوع پیوسته را بدون هیچ گونه بهانه و تمام و کمال پرداخت کند.
در خرید بیمه نامه به دنبال شرکتی نباشید که حق بیمه کمتری دریافت می کند. بلکه شرکتی را جستجو کنید که اگر خدای ناکرده حادثه دیدید، خسارت شما را تمام و کمال پرداخت نماید. چرا که شما برای آرامش بعد از طوفان پول می پردازید. نه اینکه تنها یک ورق کاغذ را با قیمت پایین تر، خریداری کنید.
نمایندگی بیمه آتش نژاد ، با ارائه خدمات نوین در زمینه صدور انواع بیمه نامه آمادگی خود را جهت مشاوره رایگان به شما عزیزان اعلام مینماید.
مشاوره و صدور بیمه اتومبیل: شخص ثالث ، بدنه
مشاوره و صدور بیمه تمام خطر پروژه های عمرانی
صدور بیمه آتش سوزی: تجاری ، مسکونی ، صنعتی
مشاوره و صدور بیمه مسئولیت: حرفه ای پزشکان ، عمرانی ، ساختمانی
مشاوره  و صدور بیمه نامه طرح جامع زندگی (بیمه عمر)
صدور انواع بیمه با خدماتی نوین
با اقساط بدون بهره
ارسال رایگان

مسیریابی