1
کد آگهی
11668

طراحی و ساخت طلا و نقره در ساری

تاریخ ثبت ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
تاریخ انقضا ۱۳۹۷/۰۴/۲۶

طلا و نقره سازی امیران
 سیلور 95 یعنی تولید نقره با عیار 95 در صورتی که استاندارد جهانی 92.5 میباشد که به 925 معروف است ولی برند ما با افزایش 2.5 درصدی عیار باعث شده کیفیت کالا به گونه ای شده که حتی افراد خبره و حرفه ای نمیتوانند تشخیص دهند که این محصول دست ساز است یا ریخته گری شده .
کیفیت کالا های تولیدی به قدری است که به هیچ عنوان سیاه نمیشود . حتی در برخورد مستقیم با مواد ضد نقره مثل وایتکس یک لایه روی آن می بندد که به آسانی قابل پاک شدن میباشد ابکاری رادیوم نانو بر روی اکثر تولیدات باعث شده که اکثر محصولات ما حتی در برخورد با مواد ضد نقره هم واکنش نشان ندهد و همچنان زیبا و براق بماند و هیچ گونه حساسیتی حتی با حساس ترین پوست ها ایجاد نمیکند .
کیفیت محصولات ما بسیار بالاتر از نمونه های ایتالیایی می باشد و شما میتوانید یک هفته محصولات ما را تست نمایید و در صورت عدم رضایت بدون نیاز به ذکر علت کار را مرجوع نمایید و تا یک ماه در صورت عدم استفاده میتوانید کار را تعویض نمایید این امکان به شما این اجازه را میدهد که برای دوستان و آشنایانتان به راحتی اقدام به خرید کادو نمایید و سپس در صورت دلنشین نبودن کار برای فرد مورد نظر کالای خریداری شده را با سلیقه خودشان تعویض نمایید .
 ساخت پلاکهای طلا و نقره
 ساخت و فروش انگشتر نقره 
فروش شرف شمس
 درست کردن دستبند با مروارید وغیره
 فروش لوح مهره مار
ساخت پلاک اسم
فروش مهره مار اصل هندی
ساخت انواع پلاک طلا با قیمت مناسب
ساخت انواع پلاک نقره با قیمت مناسب
طلاسازی در ساری
طراحی و ساخت طلا در ساری
طراحی و ساخت انواع پلاک و انگشتر در ساری

مسیریابی