1
کد آگهی
11686

خرید بسته راز قدرتمند موفقیت

تاریخ ثبت ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
تاریخ انقضا ۱۳۹۸/۰۵/۲۴

دوره آموزشی راز قدرتمند موفقیت
مختصر و مفید در 45 دقیقه 
( 2 فایل تصویری و 1 فایل صوتی)

سالها پیش در جستجوی موفقیت در تمام زمینه‌ها مثل موفقیت مادی، معنوی، عاطفی و … پس از مطالعه قرآن، شاخه های مختلف علومی چون قانون جذب، ان ال پی(NLP)، مدیتیشین و غیره را مورد بررسی و مطالعه قرار دادم و همیشه به دنبال راهی بودم که بتوانم آموخته های خود را به صورت فشرده و خلاصه شده در اختیار دیگران قرار دهم.
بالاخره بعد از یکسال تلاش موفق به گردآوری و خلاصه نویسی قسمت عمده ای از آموخته های خود شدم و توانستم آن را در قالب یک کتاب بسیار کم حجم و کاملا مختصر و مفید با نام راز قدرتمند موفقیت خلاصه کنم و در ادامه آن را تبدیل به چند فایل تصویری بسیار کوتاه کردم و همچنین تکنیک ابداعی خودم که برگرفته از مطالعات و تجربیات من در این مسیر بوده را در قالب یک فایل صوتی باکیفیت ضمیمه آن کردم
.
شما با تماشای ۲ فایل آموزشی تصویری و گوش دادن به یک فایل صوتی ۱۹ دقیقه‌ای، می توانید به راحتی و به سرعت تغییرات مثبت بزرگی را در زندگی خود ایجاد کنید.
شاید بپرسید چرا تغییر؟
بیایید کمی واقع بین باشیم: 
آیا واقعا از  شرایط خود راضی هستید؟
چند وقت است که زندگی شما هیچ تغییر مثبت و چشمگیری نداشته؟
آیا با غر زدن و آه و ناله کردن تا به حال توانسته اید شرایط خود را عوض کنید؟
آیا با مقصر دانستن پدر، مادر، زن، فرزند و یا حتی حکومت کاری از پیش برده اید؟
آیا با گذشت زمان مشکلات مادی، معنوی، عاطفی و … شما خود به خود حل شده؟
آیا با غصه خوردن و احتمالا گریه هایی که در خلوت خود انجام می دهید جز افسردگی مزمن نتیجۀ دیگری گرفته اید؟
اگر در زندگی به این نتیجه رسیده باشید که نیاز به تغییر شرایط زندگیتان دارید،… به جرات به شما می گویم که مطالبی که در بسته راز قدرتمند موفقیت به صورت کوتاه، فشرده و کاملا قابل فهم در اختیار شما قرار می گیرد، ابزار تغییر شرایط زندگیتان را به شما خواهد داد؛ به نحوی که پس از مدت کوتاهی با تمرین مطالب آموزش داده شده به خوبی میدانید که چرا و چگونه باید زندگی خود را به راحتی (و نه با سختی کشیدن) تغییر دهید.
بسته راز قدرتمند موفقیت شامل فایل تصویری قسمت اول (۱۰ دقیقه و رایگان) به علاوه فایل تصویری قسمت دوم ( ۱۷ دقیقه‌ای) می‌باشد و مهم ترین تکنیک در قالب یک فایل صوتی ۱۹ دقیقه ای به شما آموزش داده می‌شود که یک روش خلاقانه می‌باشد و از ترکیب چندین علم و روش تاثیرگذار در زمینه موفقیت الهام گرفته شده و به شکل یک فایل مدیتیشن در اختیار شما قرار می‎گیرد. به همین خاطر تاثیرگذاری آن بر روی ذهن شما دوچندان می‌شود، به طوری که این تکنیک را در زمان کم و به راحتی یاد می‌گیرید و بعد از آن فقط کافیست که به تمرین کردن آن بپردازید. این تکنیک، یک تکنیک بسیار ساده و منحصر به فرد است که مشابه آن در هیچ سایتِ داخلی و یا خارجی دیگری وجود ندارد.

محصول راز قدرتمند موفقیت دارای گارانتی بازگشت وجه می باشد
به طوری که اگر شخصی آن را خریداری کند و پس از یادگیری مطالب آن در عرض شش ماه آینده هیج نتیجه ای از این آموزش ها نگیرد، پس از پر کردن فرم مخصوص به صورت اینترنتی کل مبلغ پرداختی را بدون هیچ سوالی دریافت خواهد کرد.
اطمینان دارم افردی که این مطالب ساده و بدیهی را بعد از عبور دادن از فیلتر عقل با قلب خود نیز می پذیرند، … در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد اتفاقات مثبت زیادی در زندگی خود خواهند بود. شاید حتی چند روز بعد.
مطمئن باشید که بعد از اینکه فایل‌های راز قدرتمند موفقیت را بارها و بارها گوش دادید باز هم  نکات جدیدی در آن  کشف خواهید کرد و متوجه موضوعات  جدیدتری در آن خواهید شد که قبلا به آن توجه نکرده بودید.
همین حالا شروع کنید.
دوستدار شما محمد شادفر نویسنده کتاب راز قدرتمند موفقیت
تماس از 9 صبح الی 5 بعد از ظهر
پیامک 24 ساعت شبانه روز

مسیریابی