1
کد آگهی
11744

بهترین تولید کننده انواع فنر

تاریخ ثبت ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
تاریخ انقضا ۱۳۹۸/۰۵/۲۴

 به استحضار میرساند شرکت تولیدی( آذرفنر ) با بیش از 30سال سابقه ی کار در زمینه تولید انواع فنرهای پیچی،کششی،فشاری و فرمینگ آماده ی همکاری و عقد قرارداد با تمامی صنعتگران عزیز میباشد.
گروه صنعتی آذر فنر از سال 1360 فعالیت خود را در زمینه تولید فنر آغاز نمود.این گروه این افتخار را دارد تا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع فنر محصولات و تولیدان خود را در خاورمیانه به مشتریان مختلف ارائه نماید.این گروه در تولیدات خود به مشخصات و خواسته های نقشه و مشتری اهمیت داده ، هم چنین مواد مورد نیاز خود را از شرکت های معتبر ایرانی ، کره ای ، اوکراینی و چینی و ... تهیه می نماید.
هم چنین به دست آوردن استانداردها در سطح بالا ، از ارزش های مشترک تمام نیروهای انسانی و اعضای متعهد این گروه مشتری مدار به شمار می آید.
کارگاه تولیدی آذر فنر به تولید انواع فنر اعم از فنرهای فشاری ، کششی ، پیچشی و فرم دار از جنس فولاد و استیل اقدام می نماید.
فنرها به طور کلی در شکل ها ، سایزها و جنس های مختلف ساخته می شوند.
از آن جا که بهره بردن از تولید با کیفیت تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و تضمین کار دارد این گروه مفتخر به ارائه بهترین ها جهت همکاری با انواع شرکت های صنعتی و تولیدی می باشد.

تولید کننده انواع فنر
تولید و عرضه فنر تخت
تولید کننده فنر فرم دار
تولید و عرضه فنر فشاری
تولید و فروش فنر کلاچ
تولید و عرضه فنر تعلیق
تولید انواع فنر برای صنایع خودروسازی به خصوص خودروهای پژو ، پراید ، پیکان ، نیسان و ...

مسیریابی