1
کد آگهی
11749

مرکز فروش پیراهن مبل ژلاتینی و پارچه ای

تاریخ ثبت ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
تاریخ انقضا ۱۳۹۷/۰۵/۰۸

ایران کاور
16 سال با موفقیت در کنار شما
ایران کاور هیچ شعبه ای ندارد
تولید و فروش کاور مبل
تولید و عرضه کاور مبل ژلاتینی
تولید و فروش کاور مبل پارچه ای
 دیگر نگران کثیفی مبل خود نباشید با دوخت پیراهن مبل های پارچه ای و ژلاتینی از لک شدن و کثیفی جلوگیری کرده و عمر مبل طولانی شده و دیگر نیازی به تعویض پارچه اصلی مبل نمی باشد.
این مجموعه توانسته تا امکان سهولت برای مشتریان را در نظر بگیرد برای همین موضوع بدون انتقال مبل و در تمام نقاط شهر اندازه گیری انجام میگیرد.

(کاور) پیراهن مبل ژلاتینی:
پیراهن مبل ژلاتینی یا همان کاور ژلاتینی از جنس مشماهای تایوانی بوده که معمولا از نمره ی 020 آن استفاده می گردد.یکی از محاسن پیراهن مبل های ژلاتینی امکان دیدن کامل مبل و جلوگیری از رسیدن گرد و غبار و یا مایعات به پارچه ی خود مبل میباشد.و از همه مهم تر تمیز و نو نگه داشتن مبل از مزایای آن است.

(کاور) پیراهن مبل پارچه ای:
پیراهن مبل پارچه ای ار جنس ها و مدل های متنوعی برخوردار میباشند.که شاخص ترین پارچه ها برای یک پیراهن مبل زیبا و با طول عمر بالا پارچه ایران ترمه و بافت آزادی می باشند که البته جنس های تقلبی که شبیه آنها میباشند بسیار زیاد هستند که از لحاظ کیفیت جنسی بسیار متفاوتند که هرکسی توانایی شناخت آن را ندارد.
ما برای سهولت کار مشتریان عزیز تمامی مدل ها و رنگ های این پارچه ها را که از کیفیت جنسی کاملا بالایی برای کاور و پیراهن مبل برخوردار هستند در فروشگاه خود در معرض فروش قرار داده ایم.

عرضه کننده کاور ژلاتینی
عرضه کننده کاور پارچه ای
عرضه کننده پیراهن مبل ژلاتینی
عرضه کننده پیراهن مبل پارچه
بهترین تولید کننده پیراهن مبل
بهترین تولید کننده کاور مبل ژلاتینی
بهترین تولید کننده کاور مبل پارچه ای

مسیریابی