1
کد آگهی
13872

گروه ایران سگمنت

تاریخ ثبت ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸

گروه ایران سگمنت

گروه ایران سگمنت با اتکاء بر بیش از 10سال تجربه در زمینه‌ی اجرای عملیات کر گیری و برش بتن با سیستم‌های متنوع و روز جهان و اشراف کامل بر ، فنآوری منحصربه‌فرد جوشکاری سگمنت ، کادر متخصص ، آموزش دیده و پشتیبانی اجرائی ، هسته‌ی بازرگانی مجرب و ... همواره سطح بالایی از کیفیت و خدمات را به کارفرمایان محترم و مصرف‌کنندگان گرامی عرضه نموده است. به اذعان مشتریان محترم ، شاخصه‌ی اصلی و متمایز گروه ایران سگمنت شرافت کاری است که در پس آن تجربه‌ی درخشان و طولانی در زمینه‌ی خدمات جوش سگمنت و عرصه سگمنت خودنمایی می‌کند. گروه ایران سگمنت در زمینه‌های ذیل تخصص دارد:

 نیازسنجی مشتری ، تحلیل و طراحی زیرساخت‌های اطلاعاتی تولید مته کرگیری و غیره ، ارائه‌ی کلیه‌ی راهکارهای مدیریتی-سازمانی منطبق بر سیستم‌های اطلاعاتی روز جهان ، ارائه‌ی متریال های متنوع و باکیفیت، شخصی‌سازی سیستم جوشکاری و طراحی میز کار تخصصی مبتنی بر نیاز مشتریان .

از ابتدای شکل‌گیری گروه ایران سگمنت اولویت و محوریت فعالیت گروه ارائه‌ی خدمات باکیفیت و درخور مشتریان گرانقدرمان بوده است. در این راستا موفق به توسعه‌ی تنوع محصولات بوده‌ایم و دایره‌ی خدماتی که ارائه می‌کنیم رو به توسعه است. همواره تعهد داریم و تضمین می‌کنیم آن‌چه از گروه ایران سگمنت دریافت می‌کنید قطعاً بهترین باشد.

هدف اصلی این گروه ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان در زمینه جوشکاری مته های کارکرده ، دستگاه کر گیری جهت سوراخکاری و برش بتن با ابزارآلات نیمه اتوماتیک و با ارائه بهترین سگمنتهای ایرانی و آسیائی و اروپائی جهت احیای مته های کرگیری با مقاومت بالا می باشد .

- ارائه بهترین جوشکاری سگمنت با دستگاه نیمه اتوماتیک

- ارائه بهترین سگمنت ایرانی و اروپائی و آسیائی

- ارائه بهترین پوکه های کارکرده فابریک و نو با بهترین قیمت

در گروه ایران سگمنت خدمات اولین جوشکاری مته با بهترین کیفیت توسط افراد کارشناس، باتجربه، دقیق و حرفه ای انجام می شود.

اولین جوشکاری مته قطعه ای فلزی می باشد که دارای برش هایی چرخشی و خاص روی بدنه خود است. این قطعه، ابزاری بسیار کاربردی برای برشکاری و ایجاد سوراخ های مختلف به صورت دایره ای می باشد. مته به دستگاه دریل (ماشین حفاری) متصل می شود و دریل با ایجاد چرخش بسیار سریع در آن باعث می شود این قطعه به راحتی به داخل قطعه ی مورد نظر نفوذ کند و برش ایجاد کند. پایه ی دستگاه حفاری از فلز آهن تشکیل شده است و باعث تثبیت و نگه داشتن مته می شود. سطوح مختلفی را با این ابزار می توان سوراخ کاری کرد مانند چوب، انواع فلزات (مانند آهن، مس، آلومینویم)، بتن و پلاستیک.

محصولات:

دستگاه جوش 40 وات

دستگاه جوش 50 وات

دستگاه برش

تنه کار خمیر

تنه کار پودر

نازل جوش

آلیاژ نورد

آلیاژ خام

میز کار

میز تک کاره فلنچی

میز دوکاره

میز تک کاره

سگمنت دندانه دار تند بر

سگمنت توربو

سگمنت تخت تند بر

سگمنت رینگ

 

 

مسیریابی