VIP
8
کد آگهی
14353

کارتریج برتر پخش عمده کارتریج پرینتر

آگهی دهنده سعید فرهادی
تلفن 09356115673
تلفن 86097204 - 86097178
موبایل 09356115673 - 09224115932 - 09370653118
وب سایت www.telegram.me/cartrij_shop
آدرس خیابان ولیعصر - نبش خیابان طالقانی - مجتمع نور تهران - همکف اول - پلاک 6183
تاریخ ثبت ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۲/۲۶

کارتریج برتر : بهتر است کارتریج پرینترهای خود را از فروشگاه های  معتبر خریداری نمایید. معمولا خرید از فروشندگان دسته سه توصیه نمی شود حتی اگر قیمت مناسبی را به شما پیشنهاد کنند. یک راه حل مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها، خرید کارتریج با ظرفیت بالا می باشد. اگر شما تعداد زیادی پرینت و چاپ در روز انجام می دهید، سعی کنید کارتریج جوهر افشان  با قابلیت بیش از 250-plus صفحه را تهیه نمایید و یا یک کارتریج تونر با عملکرد بالای 2000 صفحه خریداری نمایید.
در مورد کارتریج در کل سه نوع انتخاب وجود دارد:
خرید کارتریج اصل (فابریک)هولوگرام این نوع کارتریج‌ ها از نوع اتمی بوده و نمی‌توان آن را سالم از بدنه‌ی کارتریج جدا کرد.شماره‌ی سریال در پشت بسته‌ی کارتریج حکاکی شده است و با شماره‌ی بدنه مطابقت دارد.خرید کارتریج مشابه (طرح فابریک)در طرح فابریک (مشابه) چینی، می‌توان هولوگرام را از بدنه‌ی کارتریج مانند یک برچسب جدا کرد.شماره‌ی سریال در پشت بسته‌ی کارتریج چاپ شده است و با شماره‌ی بدنه مطابقت ندارد.کارتریج‌های طرح فابریک چینی خود سه نوع می‌باشند:درجه‌ی یک یا Grade A: دارای درام و چیپست  و قطعات با کیفیت قابل قبولی هستند و تعداد اندازه اورجینال پرینت گرفته. قابلیت شارژ چندین بار را دارند و قیمت اقتصادی دارند.درجه‌ی دو: از مشخصه‌های این نوع کارتریج در عمل این است که با آن نسبت به حد نرمال، به طرزی محسوس، تعداد کمتری پرینت می‌توان گرفت. (در کارتریج‌های hp تا 34.7 درصد)درجه‌ی سه (کارتریج ریفیل): در حقیقت کارتریج‌های مصرف شده‌ای هستند که تعمیر شده، کاست آن‌ها رنگ شده و داخلشان نوار پلوم قرار داده‌اند و استفاده از آن‌ها توصیه نمی‌شود، کیفیت چاپ این نوع کارتریج‌ها به طرز محسوسی پایین است. ( در پرینترهای hp تا 27 درصد کاهش کیفیت چاپ را به همراه دارند.) ضمناً این نوع از کارتریج‌ها استهلاک پرینتر را نیز افزایش می‌دهند.

کارتریج برتر
خرید و فروش ماشینهای اداری،خرید و فروش پرینتر و اسکنر کنون،اپسون،اچ پی،خرید و فروش دستگاه فتوکپیٍ Epson،خرید و فروش دستگاه فکس اپسون،خرید و فروش بارکدخوان،خرید و فروش صندوق فروشگاهی،خرید و فروش کارتریج،خرید و فروش ویدئو پروژکتورcanon،خرید و فروش حضور و غیاب کنون،اپسون،اچ پی،خرید و فروش پول شمار hp،خرید و فروش کاغذ خردکن کنون،اپسون،اچ پی،خرید و فروش پرینتر و اسکنر،خرید و فروش دستگاه فتوکپیٍ Epson،canon،hp،خرید و فروش دستگاه فکس Epson،canon،hp،فروش قطعات دستگاه فتوکپی،خرید و فروش مواد مصرفی
با مدیریت آقای فرهادی

توزیع کارتریج مرغوب
توزیع کارتریج چاپگر
توزیع کارتریج پرینتر
توزیع کارتریج و انواع تونر
توزیع کارتریج پرینتر مرغوب
توزیع کارتریج در تهران
فروش کارتریج با قیمت مناسب
فروش کارتریج با بهترین کیفیت
مرکز پخش کارتریج در تهران
مرکز پخش کارتریج ولیعصر
مرکز پخش کارتریج در ولیعصر
مرکز پخش کارتریج محدوده ولیعصر
مرکز پخش کارتریج ارزان قیمت
مرکز پخش کارتریج چاپگر صنعتی
فروش مستقیم کارتریج
فروش مستقیم پرینتر و چاپگر
بورس کارتریج پرینتر و چاپگر
بورس کارتریج چاپگر مرغوب
بورس کارتریج ارزان قیمت
قیمت پرینتر و چاپگر
قیمت پرینتر خانگی و صنعتی
عامل فروش انواع پرینتر
عامل فروش انواع چاپگر
بزرگترین فروشگاه کارتریج
بزرگترین فروشگاه کارتریج چاپگر
کارتریج برتر
برترین کارتریج
کارتریج چاپگر صنعتی با کیفیت
کارتریج چاپگر خانگی مرغوب
کارتریج چاپگر با نازلترین قیمت

مسیریابی