VIP
8
کد آگهی
14432

جراحی چاقی و لاپاراسکوپی و بوتاکس معده در تهران

آگهی دهنده دکتر محمد گنجه
تلفن 09121775628
اینستگرام www.instagram.com/dr_ganjeh
همراه منشی 09101777628
شماره تماس مطب ۸۸۰۲۹۹۰۰
وب سایت Www.instagram.com/dr_ganjeh
وب سایت t.me/DrGanje
آدرس یوسف آباد - خیابان جهان آرا - انتهای خیابان 23 - مرکز جراحی - سه شنبه ها ۱۱ تا ۱۳
تاریخ ثبت ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

دکتر گنجه متخصص جراحی چاقی و لاپاروسکوپی 
دکتر محمد گنجه ارائه دهنده خدملت جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته،متخصص جراحی عمومی،چاقی،لاپارسکوپی پیشرفته،و دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشند.
دکتر گنجه یکی از بهترین متخصصان در شهر تهران در زمینه چاقی هستند.
جراحی چاقی و متابولیک
بوتاکس معده :جدیدترین و بهترین راه برای کاهش وزن بدون عارضه و سرپایی با آندوسکوپی انجام می‌شود.۱۰ تا ۱۵ کیلو کاهش وزن خواهید داشت و ۹۰ درصد تاثیر دارد.
لاپاراسکوپی:
درمان جراحی لاپاراسکوپی، به عنوان جراحی کم‌تهاجمی شناخته می‌شود. در لاپاروسکوپی به جای برش‌های بزرگ جراحی معمولی، از چند سوراخ کوچک برای وارد کردن دوربین و ابزارهای بسیار ظریف جراحی به فضای درونی بدن استفاده می‌شود. مقدار زخم آسیب و جای زخم بسیار کمتر و مدت زمان بهبودی نیز بسیار کوتاه‌تر است.
درمان چاقی مفرط
مهم‌ترین عامل چاقی، حجم زیاد غذا است. در این درمان‌ها، معده کوچک‌تر شده و دور زده می‌شود. بخشی از معده برداشته می‌شود یا توسط یک حلقه که مثل کمربند به دور معده بسته می‌شود، حجم معده کاهش داده می‌شود. نتیجه این درمان بعد از مدت کوتاهی شگفت‌انگیز است. فرد قادر خواهد بود بعد از مدت کوتاهی به کار و فعالیت طبیعی خود ادامه دهد.
اسلیو معده
حذف قسمتی از معده و کوچک‌تر کردن آن
در این تکنیک، قسمتی از معده با توجه به شرایط بیمار حذف و جدا می‌شود. برش و ترمیم قسمت جدا شده مثل روش‌های دیگر با استیپلرهای پیشرفته و تمام اتوماتیک انجام می‌شود. این ابزار، مدت زمان جراحی را کاهش داده و انجام آن توسط روش لاپاراسکوپی کم تهاجمی را ممکن می‌سازد. در نتیجه‌ی این روش، حجم معده و نیز حجم غذایی که موجب سیر شدن فرد خواهد شد کاهش یافته و فرد در مدت زمان کوتاهی به وزن متعادل خود خواهد رسید.
مینی بای‌پس معده
دور زدن معده و تغییر سیستم هضم غذا
در روش ميني گاستريك باي پس ابتدا معده به دو بخش كوچكتر در بالا و بزرگتر در پائين تقسيم مي شود .سپس بر اساس سن و قد بيمار قسمتي از روده باريك به قسمت بالاي معده آورده شده و به قسمت كوچكتر معده كه حجمي حدود ١٥-١٠درصد حجم كلي معده را شامل مي شود، پيوند زده ميشود.در جراحي فوق هيچ قسمتي از معده از شكم خارج نشده وفقط مسير عبور غذا تغيير مي كند.
بای‌پس کلاسیک معده
دور زدن معده و تغییر سیستم هضم غذا
در روش باي پس كلاسيك معده، ابتدا معده را به دو بخش كوچكتر در بالا و بزرگتر در پائين تقسيم مي كنيم.سپس بر اساس وزن و قد بيمار قسمتي از روده باريك را قطع كرده و به قسمت كوچكتر معده كه حجمي حدود ١٠-٥ درصد حجم كلي معده است پيوند زده مي شود. در ادامه سر ديگر قسمت قطع شده روده به قسمت پائين تر روده پيوند مي شود. در روش جراحي فوق هيچ قسمتي از معده از شكم خارج نشده و فقط مسير عبور غذا تغيير مي كند.

بوتاکس معده یک روش جدید کاهش وزن است که با روش آندوسکوپی انجام می شود. در این روش سمی موسوم به بوتولنیوم به عضلات معده تزریق می شود. اینکار باعث کاهش انقباضات عضلات معده شده و زمان تخلیه غذا از معده را به طولانی می کند. در نتیجه بیمار زود سیر می شود، میزان گرسنگی کاهش میباد و به مرور زمان کاهش وزن اندکی رخ می دهد.
متخصص جراحی چاقی و لاپاروسکوپی 
جراحی لاپارسکوپی در تهران
مجرب ترین متخصص جراحی چاقی
بهترین متخصص جراحی چاقی در تهران
بهترین متخصص درمان چاقی مفرط
بهترین متخصص مینی بای پس معده در تهران
بهترین متخصص بای کلاسیک معده در تهران
 اسلیو معده در تهران 
بهترین متخصص اسلیو معده در تهران
مجرب ترین متخصص جراحی عمومی
 جراحی عمومی در تهران 
جراحی عمومی در یوسف آباد 
متخصص جراحی عمومی محدوده یوسف آباد
جراح عمومی محدوده یوسف آباد
بهترین متخصص جراحی لاپارسکوپی در تهران
متخصص جراحی لاپارسکوپی محدوده یوسف آباد
مجرب ترین جراح عمومی در تهران
عمل اسلیو
عمل بای پس
بهترین جراح کولورکتال 
بهترین جراح چاقی 
بهترین متخصص جراحی چاقی 
بهترین درمان چاقی 
بهترین متخصص درمان چاقی
بهترین جراح عمومی 
جراح عمومی محدوده یوسف آباد 
بهترین جراح عمومی در تهران
جراح عمومی محدوده میدان ونک
متخصص جراحی لاپاراسکوپی
متخصص جراحی متابولیک محدوده یوسف آباد
جراحی اسلیو محدوده میدان ونک
جراحی اسلیو معده

مسیریابی