4
کد آگهی
14543

آموزشگاه طراحی دوخت در کرمانشاه

آگهی دهنده خانم نیکروش
تلفن 09187330177
اینستاگرام www.instagram.com/tanikravesh
شماره تماس 09336710177
وب سایت www.instagram.com/tanikravesh
آدرس کرمانشاه - گلستان - طبقه فوقانی بانک - مجتمع آموزشی طراحی دخت نیکروش
تاریخ ثبت ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۴/۱۹

بهترین آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت در کرمانشاه
آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت نیکروش در کرمانشاه  به مدیریت خانم نیکروش موفق به اخذ مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور شده است. و دارای بورد تخصصی از کشور ترکیه هستندو با سالهاسابقه تدریس خانم نیکروش و  گذراندن دوره های تکمیلی خیاطی و طراحی دوخت شامل ژورنال شناسی، لباس شب و عروس، متد خیاطی مولر، مدل های گره ای، لباس های جادویی، رفع عیوب اندامی و … شرایط مناسبی را برای راه اندازی یک آموزشگاه خیاطی و آموزش خیاطی به هنرجویان و انتقال صحیح و با حوصله اطلاعات فراهم نموده است. سعی و تلاش ما بر این است که بهترین آموزشگاه خیاطی در کرمانشاه باشیم.کلیه کلاس ها در آموزشگاه خیاطی نیکروش تحت نظر سازمان فنی حرفه ای کشور انجام گرفته و پس از پایان هر دوره با انجام امتحان های نظری و عملی مدرک رسمی سازمان فنی حرفه ای برای هنرجویان صادر میشود. این مدرک دارای کد بین المللی بوده و قابلیت ترجمه و ارائه در هر کشوری را دارد.در آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت نیکروش دوره های ژورنال شناسی،ضخیم دوزی،طراحی لباس،بچه گانه دوز،جواهر دوزی،طراحی لباس بچه گانه،دوخت پیراهن مردانه اسپرت و کلاسیک،نازک دوزی،دوره آموزشی مانتو دوزی به صورت حرفه ای و تخصصی و ارائه مدرک فنی حرفه ای انجام میگیرد.

نازک دوزی زنانه
آشنایی با اصول خیاطی

نازک دوزی زنانه پایه و اساس بیشتر دوره های خیاطی می باشد و در واقع یک فرد مبتدی را با ابزار و وسائل خیاطی و نحوه بکار گیری آشنا کرده و آموزش می دهد.
همچنین هنرجو روشهای دوخت انواع زیپ، کمر، جا دکمه، دکمه، قزن، انواع دوخت های دستی، دوخت با چرخ، شناسایی چرخ خیاطی و رفع عیوب آن را آموزش می بیند.

لباس عروس و شب
راه اندازی یک مزون شخصی

در این دوره آموزشی هنرجو با دوخت انواع لباس های شب و عروس که در ژورنال های عروس دیده می شود آشنا شده و توانایی برش و دوخت آنها را به دست می آورد.

در دوره لباس شب و عروس هنرجو دوخت انواع فنر در لباس، کاپ در لباس، دوخت ژیپون، دستکش، تور، شنل، انواع پاپیون، گل، کار روی لباس، کار روی مانکن را می آموزد.

بهترین آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت در کرمانشاه
آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت نیکروش
بهترین آموزشگاه طراحی دوخت در کرمانشاه
آموزشگاه طراحی دوخت در کرمانشاه 
آموزشگاه طراحی دوخت محدوده گلستان
بهترین آموزشگاه خیاطی در کرمانشاه
مجتمع آموزشی طراحی دوخت نیکروش
مجتمع آموزشی طراحی دوخت در کرمانشاه
آموزش تخصصی ضخیم دوزی در کرمانشاه 
آموزش تخصصی دوخت پیراهن مردانه در کرمانشاه
دوره آموزشی مانتو دوزی در کرمانشاه
دوره آموزش تخصصی نازک دوزی در کرمانشاه
آموزش تخصصی طراحی لباس در کرمانشاه
دروه آموزش تخصصی بچه گانه دوزی در کرمانشاه

مسیریابی