VIP
8
کد آگهی
14688

موسسه تایپ آرارات

تلفن 09108859610
تلفن 02634311092
واتساپ 09108859610
وب سایت www.araratype.ir
آدرس باغستان کرج - ابتدای بوستان ششم (شهید موسایی) - پلاک 2 - دفتر فنی آرارات
تاریخ ثبت ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۵/۲۵

با توجه به استفاده روزافزون دانشجویان ،ناشران و اساتید محترم از خدمات آنلاین ،موسسه تایپ و صحافی آرارات اقدام به راه اندازی وب سایت آرارات تایپ جهت سفارش تایپ ،چاپ و صحافی شبانه روزی به تمامی هموطنان گرامی نموده است.
چرا تایپ آرارات:
ویژه ناشران: اگر می خواهید انتشار کتاب را زودتر از رقبای خود انجام دهید و بازار را به دست بگیرید.
ویژه دانشجویان: اگر حجم پایان نامه شما بالاست و برای تایپ آن وقت و تخصص کافی ندارید.
ویژه دانش آموزان: اگر فکر می کنید تایپ وقت گیر است و مزاحم درس خواندنتان می شود.
کلیه امور تایپ و پرینت و صحافی و ویراستاری خود را به ما بسپارید

تایپ پایان نامه:
تایپ آنلاین پایان نامه :سفارش تایپ پایان نامه در 3 حالت تایپ فوری، نیمه فوری و عادی انجام میشوند تا شما بتوانید بسته به نیاز خود، سرعت انجام کار خود را انتخاب نمایید.
تایپ فارسی ساده
تایپ لاتین
تایپ فارسی لاتین
تایپ سوال امتحان
تایپ سوالات تستی چهار جوابی
تایپ پاورقی

ویراستاری پایان نامه:
ویراستاری آنلاین حرفه ای:ویراستاری پایان نامه خود را به صورت حرفه ای طبق آئین نامه دانشگاه به ما بسپارید.سفارشات به صورت کاملا ویرایش شده و با صفحه بندی استاندارد و یا مطابق با درخواست کاربر تحویل داده می شوند.
ویرایش(ویراستاری) و صفحه آرایی پایان نامه های تایپ شده مطابق با آیین نامه نگارش پایان نامه دانشگاه شامل غلط گیری و تصحیح ایرادات تایپی (فاصله و نیم فاصله) و فنی (حاشیه، فونت، سطر، پاراگراف، فهرست عناوین و اشکال و نمودار و جداول همراه با شماره گذاری، فرمول ریاضی، پاورقی فارسی و لاتین، بخش بندی فصلها و نکات ضروری دیگر) در اسرع وقت و توسط ویراستار حرفه ای با 20 سال سابقه کار ویرایش و 32 سال سابقه تایپ انجام می گردد.

کپی ، پرینت و تکثیر دانشجویی:
خدمات تکثیر دانشجویی:ثبت سفارشات کپی و پرینت رنگی و سیاه سفید در کرج و البرز به صورت تعداد و با بهترین و مناسب ترین قیمت
پرینت های موسسه آرارات بر روی کاغذ A4 مرغوب و با کیفیت و وزن 80 گرم زده می شود.

صحافی پایان نامه - صحافی گالینکور
انجام صحافی گالینگور پایان نامه
خدمات صحافی گالینگور ، طلاکوب ،چاپ و صحافی پایان نامه در 33 طرح و رنگ به صورت عادی و فوری با بهترین کیفیت

از همه استانها سفارش صحافی گالینگور و پایان نامه پذیرفته می شود
صحافی دفاتر مدرسه - لوح تقدیر - صحافی چسب گرم و سرد - صحافی پایان نامه دانشجویی - صحافی مفاتیح و صحافی قرآن و صحافی کتابهای قدیمی - صحافی تعمیری - تعویض عطف کتاب - جیب نقشه - جیب CD - روزنامه در ابعاد همشهری - آلبوم نقشه A1 در اسرع وقت پذیرفته می شود .انجام انواع خدمات تایپ و ویراستاری,کپی ,پرینت و تکثیر , صحافی گالینگور پایان نامه در موسسه تایپ و صحافی آرارات . شما عزیزان می توانید از مطالب دست نویس و غیر تایپی خود حتی با دوربین موبایلتان عکس گرفته و به صورت سفارش آنلاین و یا به پست الکترونیک info@araratype.ir ارسال نمایید.