5
کد آگهی
16105

تنظیم تهویه صدرا

آگهی دهنده حسین موسوی
تلفن 09121394935
موبایل 09351394935
تلفن 66321354
وب سایت tahviehsadra.com
وب سایت instagram.com/tahviehsadra
وب سایت telegram.me/taesisatemosavi
آدرس بازارآهن - مجتمع کوثر - بهاران 2 - بلوک 38 - پلاک 244
تاریخ ثبت ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
تاریخ انقضا ۱۴۰۴/۰۱/۲۴

گروه تنظیم تهویه صدرا، طراحی، تولید و نصب انواع کانال های های تهویه مطبوع گرد و چهارگوش، ساخت انواع دریچه تنظیم هوا و دمپرهای صنعتی و اجرای انواع قرنیزهای فلاشینگ نما را با بهترین متریال ارائه می کند.کلیه محصولات با رنگ آمیزی با کیفیت و الکترواستاتیک کوره ای با تنوع رنگ بالا به سفارش کارفرما و مشتری انجام می شود.در کلیه فضاهایی که مورد استفاده انسان قرار می گیرد، برای جلوگیری از افزایش گاز کربنیک و تأمین اکسیژن برای تنفس، تخلیه هوای نامطبوع، بو، دود و سایر گازهای زیان آور و همچنین جلوگیری از راکد ماندن هوا و تراکم رطوبت، می بایست تعویض و تهویه هوا صورت بگیرد که این عمل می تواند به صورت طبیعی یا مکانیکی انجام شود.سیستم تهویه طبیعی، معمولا برای فضاهای معمولی مانند اتاق خواب مسکونی و دفتر کار از طریق در و پنجره امکان پذیر است. برای فضاهای دیگر مثل سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها، کارخانه ها و اماکن عمومی مانند رستوران، فروشگاه، ورزشگاه و… میبایست سیستم تهویه مکانیکی طراحی و اجرا گردد. عمل تخلیه مکانیکی بوسیله هواکش انجام می شود.
هواکش ها را روی پنجره، دیوار، سقف و بطور کلی سطوحی که با هوای آزاد در تماس است قرار می دهند تا هوای داخل را مکیده و به فضای بیرون بفرستد. عموما از دو نوع هواکش جریان محوری (پروانه ای) و جریان شعاعی (سانتریفیوژ) استفاده می شود.برای محل ها و اماکنی که مستقیما به هوای خارج ارتباط نداشته و یا تخلیه هوا در فضای مجاور امکان پذیر نیست از کانال هوا جهت هدایت و تخلیه هوا به محل مناسب استفاده می شود. برای تخلیه هوا از طریق کانال معمولا هواکش را در انتهای کانال قرار می دهند تا عمل مکش بواسطه وجود کانال از هوای محل انجام پذیرد. البته در صورت نیاز می توان هواکش را در ابتدای کانال نیز قرار داد تا هوای محیط را مکیده و به داخل کانال هدایت نماید.قبل از هر گونه اقدامی از مشاوره تخصصی و حرفه ای ما بهره مند شوید.
طراحی، تولید و نصب انواع کانال های تهویه مطبوع گرد و چهارگوش
ساخت انواع دریچه تنظیم هوا و دمپرهای صنعتی فلاشینگ نما
کیفت و تنوع پیشتیبانی و خدمات نوآوری و خلاقیت
ساخت و نصب کانال کولر ساختمان، کارخانه جات، مجتمع های مسکونی، انواع هودهای صنعتی و آشپزخانه، دریچه های تنظیم هوا و ساخت مصنوعات گالوانیزه
تولید کننده انواع دریچه های تنظیم هوا
تولید کننده انواع دمپر های بین کانال
مجری سیستم های شوت زباله
مجری انواع کانال های توزیع هوا
طراحی، ساخت، نصب و توزیع انواع:
دریچه های فن کویل و بازدید با رنگ های مختلف طبق سفارش مشتری و کارفرما
دریچه های تهویه مطبوع با رنگ بندی متنوع و متفاوت
ساخت انواع دریچه های پلاستیکی
دمپرهای صنعتی دستی و برقی
دمپر بین کانال دستی چهار گوش
دریچه زیر فن کوئل وزنه ای مدل گل سقفی
دریچه روشنایی سقف سرویس
کانال های تهویه مطبوع گرد از جنس گالوانیزه
دمپر دستی بین کانال گرد از جنس گالوانیزه
دریچه جت نازل از جنس آلومینیوم و رنگ کوره ای الکترو استاتیک
دریچه سقفی مثلثی تولید شده از جنس آلومینیوم
کلاهک با رنگ های متفاوت
همراه با نصاب متخصص
در سراسر ایران
 

مسیریابی