VIP
8
کد آگهی
17168

فوق تخصص ارتوپدی و آسیب های شانه و زانو در تهران

آگهی دهنده دکتر حسین حاجی تقی
تلفن 09107765549
تلفن 88879953
وب سایت https://drhajitaghi.com/
وب سایت https://www.instagram.com/drhajitaghi
آدرس میدان ونک - خیابان خدامی - پلاک 3 - طبقه 3 - واحد 303
تاریخ ثبت ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۲/۲۱

دكتر حسین حاجی تقی متخصص ارتوپدی و فوق تخصص ارتوپدی و آسیب های شانه و زانو از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. ایشان دارای مدرک دوره تکمیلی فوق تخصصی زانو از اتریش و دوره های تکمیلی آرتروسکوپی شانه از فرانسه می باشند. همچنین عضو انجمن جراحان اروپا و آمریکا هستند.
گواهینامه ها:
دوره تکمیلی فوق تخصصی جراحی تعویض زانو و ترمیم مینیسک از اتریش
دوره تکمیلی آرتروسکوپی زانو و ترمیم مینیسک از فرانسه
مدرک فوق تخصصی ترمیم آرتروسکوپی رباط و منیسک زانو از اسپانیا
دوره های تکمیلی فوق تخصصی آرتروسکوپی ترمیم تاندون و آسیب های شانه از فرانسه
و مدرک تروما از سوئیس (AO) میباشند.
سوابق کاری:
عضو انجمن جراحان ارتوپدی امریکا(AAOS)
عضو انجمن جراحان ارتوپدی اروپا
عضو انجمن جراحی زانو،آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی ایران(ISKAT)
عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران(OA)
عضو انجمن جراحان شانه و آرنج ایران( IS &ES) می باشند.
دکتر حسین حاجی تقی همچنین دارای مقالات تخصصی ارتوپدی در حیطه جراحی های زانو و شانه در مجلات و ژورنال های معتبری همچون
ACTA ORTHOPAEDICA
BONE & JOINT JOURNAL
CLINICAL JOURNAL OF SPORT MEDICINE
زمانی که دردی در ناحیه شانه یا کتف احساس میکنیم یا ورزشکاری حین ورزش از ناحیه شانه دچار آسیب میشود باید هرچه سریع تر به فوق تخصص شانه مراجعه کند.فوق تخصص شانه جراح ارتوپدی است که دوره های تکمیلی فلوشیپ شانه را گذرانده و اموزش های حرفه ای در زمینه تشخیص،درمان و جراحی های شانه و کتف را دیده است.بسیاری از جراحان ارتوپدی در یک یا چند قسمت از بدن (به طور معمول زانو، شانه، لگن، ستون فقرات و پشت پا و مچ پا و دست و مچ) تخصص دارند. سایر جراحان ارتوپدی در عمل عمومیت بیشتری دارند.یافتن یک متخصص شانه و کتف مهم است که اغلب جراحی شما را انجام دهد. به طور متوسط​​، جراحانی که در عمل های خاص جراحی تخصص دارند ، نتایج بهتر و عوارض کمتری دارند.هنگامی که بیمار به پزشک فوق تخصص دست و کتف مراجعه میکند پزشک تمامی قسمت های مفصل شانه(گلنوهومرال) از جمله بافت استخوانی،سطح مفصلی، عضلات و تاندون های روتاتورکاف را معاینه و در صورت لزوم عکس رادیوگرافی و ام آر آی بیمار بیمار را با دقت مشاهده میکند.زمانی که بیمار دچار آسیب استخوانی و یا بافت نرم در ناحیه شانه میشود بهتر است هرچه سریع تر به پزشک  متخصص شانه مراجعه و جهت درمان اقدام کند.چون بسیای از اسیب های شانه حساس به زمان هستند و با گذشت زمان سطح آُسیب وسیع تر شده و چه بسا عارضه ای که با درمان دارویی و توانبخشی قابل درمان باشد ممکن است با گذشت زمان نیاز مبرم به عمل جراحی داشته باشد.در بعضی مواقع آسیب هایی که به روش آرتروسکوپی(بسته) قابل درمان هستند به علت تاخیر در پروسه درمان نیاز به جراحی باز پیدا میکنند.اگر مدت زمان کافی برای بهبودی به شانه خود اختصاص داده اید، از جمله استراحت، ضد التهاب و اصلاح فعالیت ولی علائم همچنان ادامه دارد، ارزش دارد که به یک متخصص مراجعه کنید.بسیاری از بیماران من اظهار نظر می کنند که آرزو می کنند زودتر به دیدن من بیایند زیرا آنها متوجه می شوند که زیادی رنج می برند.گر هر یک از این علائم آنچه را که تجربه می کنید توصیف می کند ، بهتر است که با یک متخصص جراح شانه وقت بگیرید. هرچه زودتر بتوانید در مورد مسئله خود مشاوره بگیرید ، زودتر می توانید درمان را شروع کرده و به یک زندگی پر از زندگی و بدون درد برگردید.مفصل شانه متشکل از سه استخوان کتف، بازو و ترقوه می باشد که با انعطاف پذیری بالایی که در محل مفصل دارند، این امکان را برای ما فراهم می آورند تا بازوهای خود را در تمامی جهات حرکت دهیم و این خود نشان دهنده این است که در صورتی که با کوچکترین آسیبی روبرو شود سریعا واکنشی به صورت درد بروز می کند یا حرکت در آن ناحیه با مشکل مواجه می شود.استخوانهای ناحیه مفصل شانه، عضلات، تاندون ها، اعصاب و بورس، از قسمت هایی هستند که همواره در معرض آسیب قرار دارند و دامنه این آسیب ها بسیار زیاد می باشند. از جمله آنها می توان به التهاب تاندون ها و بورس، پارگی تاندون، در رفتگی، شکستگی، روماتیسم، آرتروز و … اشاره نمود.
کاهش دامنه ی حرکتی مفصل شانه هنگام بالا اوردن دست
دردهای مزمن شبانه
احساس سایش و صدا در مفصل شانه
حساسیت به لمس
احساس سوزن سوزن شدن و کرختی در اطراف بازو
ضعف عضلات بازو و ارنج
تورم و التهاب اطراف مفصل شانه
هنگام مشاهدۀ هریک از مشکلات بالا باید سریعا به یک فوق ‌تخصص شانه مراجعه کرد. در صورت عدم مراجعه به موقع ممکن است که بازو پس از مدتی تمامی تحرک خود را از دست بدهد.
خدماتی که در زمینه ارتوپدی توسط دکتر حسین حاجی تقی انجام می‌شود شامل موارد زیر است:
تعویض مفصل زانو
تعویض مفصل شانه
تعویض مفصل لگن
درمان شکستگی لگن
درمان دردهای زانو و شانه
درمان پارگی مینیسک و تاندون
آرتروسکوپی زانو
آرتروسکوپی شانه
دکتر حسین حاجی تقی متخصص ارتوپدی فعال در بیمارستان های:
محب کوثر: شنبه ها ساعت 9:00 الی 11:00
باهنر: یکشنبه ها ساعت 8:00 الی 10:00
ابن سینا: دوشنبه ها ساعت 15:00 الی 17:00
پیامبران: دوشنبه ها ساعت 17:00 الی 19:00
ساعت مراجعه به مطب شنبه ها 18 الی 21 و سه شنبه ها 18 الی  21