VIP
8
کد آگهی
17398

وارد کننده و تولید کننده انواع خاک و بسترهای کشاورزی بهرشد

تلفن 09127330139
تلفن 02644563890
آدرس سایت www.Golbargbehroshd.com
ر
وب سایت www.Golbargbehroshd.com
تاریخ ثبت ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۷/۲۲

بزرگترین وارد کننده وتولیدکننده انواع خاک و بستر های کشاورزی بهرشد
شرکت گلبرگ بهرشد یکی از بزرگترین شرکت های وارد کننده وتولید کننده و توزیع کننده انواع خاک و کود های کشاورزی می باشد. این مجموعه کلیه ی  خدمات خود را با نازل ترین قیمت و کیفیتی بسیار بالا ارائه می کند.

 تولید و توزیع انواع خاک و بستر های کشاورزی در کرج با کادری مجرب و متخصص و با استفاده از بهترین متریال مرغوب با کیفیت همواره توانسته اند محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید کنند و به سراسر کشور ارسال کنند. برای معرفی اجمالی خدمات ارائه شده توسط شرکت گلبرگ بهرشد می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
واردات و توزیع کوکوپیت هندی و سریلانکا با برند بهرشد و FNTASTICواردات و توزیع پیت ماس آلمانی ، دانمارکی و هلندی
تولید و فروش انواع خاک و بستر کشت با فرمولی متفاوت و  تخصصی زیر نظر سازمان جهاد کشاورزیتولید و فروش انواع خاک گیاهان آپارتمانی با بیش از ۶۰ تنوع محصول.
اگر جزوه افرادی هستید که گل و گیاه نگهداری می کنید و فضای بی روح منزل را رنگ و لعاب خاصی می دهید باید بدانید که یک گیاه برای رشد کافی به نور، آب و خاک و کود مناسب نیاز دارد به همین جهت ما به شما شرکت بهرشد را معرفی می کنیم.

کارشناسان فروش در این مجموعه ضمن ارائه ی بهترین مشاوره به شما تولید کنندگان گل و گیاه و کشاورزان در زمینه  تولید و کاشت انواع بستر کشت گیاهان زینتی، تولید نشا صیفی جات و سبزیجات و بسترهای تخصصی هیدرو پونیک و گرو بگ شما را تضمین می کنند. با ما در تماس باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نمایندگی با ما در ارتباط باشید