VIP
8
کد آگهی
19092

بهترین متخصص ایمپلنت در کرج

آگهی دهنده دکتر علی پیمبرنیا
تلفن 0263326868
موبایل 09380851626
آدرس کرج - مهرشهر - بلوار ارم - خیابان شهید رسولی - روبوری پاساژ امام رضا - مجتمع مهر - طبقه 2 - واحد 4
تاریخ ثبت ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
تاریخ انقضا ۱۴۰۴/۰۸/۳۰

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان به عنوان روشی جهت جایگزینی دندان‌های از دست رفته شناخته می‌شود. دندان کاشته شده به طرزی طبیعی و بی‌تفاوت از دندان‌های طبیعی عمل می‌کند به گونه‌ای که فرد هیچ تفاوتی در تجربه خود با دندان‌های طبیعی نمی‌پندارد.

در کل، ایمپلنت دندان به عنوان بهترین روش توسط متخصصان ایمپلنت برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته تلقی می‌شود.

طول عمر دندان ایمپلنت با دندانپزشکی علی پیمبرنیا

یکی از مزایای بارز ایمپلنت دندان، ثبات و پایداری آن است،که نیاز به خارج کردن آن همچون دندان‌های مصنوعی قدیمی را ندارد. در گذشته، افراد برای خوردن غذا ممکن بودند با مشکلاتی روبرو شوند که به دندان‌های مصنوعی مرتبط بود، اما با ایمپلنت دندان، این مشکلات از بین می‌روند و افراد احساسی کاملاً طبیعی را در زمان خوردن غذا دارند و دندان‌های مصنوعی را تشخیص نمی‌دهند. به طور کلی، ایمپلنت دندان دارای طول عمر بسیار بلندی است و به عنوان یکی از روش‌های درمان تقریباً دائمی معتبر می‌باشد.

از اهمیت و اثرگذارترین عوامل در افزایش طول عمر و پایداری ایمپلنت می‌توان به مراقبت‌های بهداشت دهان و دندان اشاره کرد.علاوه بر این، جنس ایمپلنت و تخصص جراح ایمپلنت نیز نقش بسیار حیاتی دارند. هر چه ایمپلنت مقاوم‌تر باشد، احتمال شکستگی آن کاهش می‌یابد.بنابراین، اهمیت مراجعه به پزشک متخصص و انتخاب کلینیک مجهز در درمان ایمپلنت خود را در نظر داشته باشید.

کاربرد دندان ایمپلنت

گاهی اوقات، علی‌رغم تلاش‌های فرد، به دلیل عوامل ژنتیکی یا حوادث غیرمنتظره، افراد نیاز به ایمپلنت‌های دندانی دارند تا لبخند خود را حفظ نه تنها کنند، بلکه برای حفظ سلامت کلی دندان‌های خود اقدام کنند.ممکن است این نیاز به دلیل پوسیدگی دندان آغاز شود، اما اهمیت و کاربرد ایمپلنت‌های دندانی به حدی بالا و چشمگیر است که می‌توان به آسانی برای آن تصمیم گرفت.

ایمپلنت‌ها به طور کامل شبیه دندان‌های طبیعی به نظر می‌رسند و به عنوان جایگزینی دائمی و کاملاً طبیعی برای دندان‌های از دست رفته شناخته می‌شوند.ایمپلنت‌ها یک گزینه عالی برای جایگزینی پروتزهای دندانی جزئی یا کامل و بریج‌های دندانی هستند. آن‌ها قدرت جویدن غذا را برای افرادی که با پروتز یا بریج دندان سختی داشته باشند، بازیابی می‌کنند و در نتیجه اعتماد به نفس افراد را نیز بهبود می‌بخشند.

راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.