4
کد آگهی
19120

تولید دستگاه دروگر گندم

آگهی دهنده رامین فرجی
تلفن 09183518030
تلفن 08132293631
وب سایت ak-faraji.ir
آدرس ملایر - میدان تعاون
تاریخ ثبت ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
تاریخ انقضا ۱۴۰۴/۱۲/۰۱

تولید دستگاه دروگر گندم

دروگرها به منظور درو کردن محصولات کشاورزی در زمین‌های مسطح یا شیب‌دار استفاده می‌شوند، جایی که تراکتور با دشواری حرکت می‌کند.این ماشین‌ها می‌توانند با اعمال نیروی برش یا ضربه به دروی محصولات کشاورزی اقدام کنند. بعضی از دروگرها دارای بافه‌بندی هستند که به کشاورز این امکان را می‌دهند که بافه‌ها را بسته‌بندی و جمع‌آوری کنند.دروگرها برای درو کردن گندم، چمن، یونجه، برنج و سایر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این ماشین‌ها باعث افزایش سرعت و کارایی، کاهش هدر رفت انرژی و زمان می‌شود و برای کشاورزان به صرفه است.دروگرها به منظور درو کردن محصولات کشاورزی در زمین‌های مسطح یا شیب‌دار استفاده می‌شوند، جایی که تراکتور با دشواری حرکت می‌کند.این ماشین‌ها می‌توانند با اعمال نیروی برش یا ضربه به دروی محصولات کشاورزی اقدام کنند. بعضی از دروگرها دارای بافه‌بندی هستند که به کشاورز این امکان را می‌دهند که بافه‌ها را بسته‌بندی و جمع‌آوری کنند.دروگرها برای درو کردن گندم، چمن، یونجه، برنج و سایر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این ماشین‌ها باعث افزایش سرعت و کارایی، کاهش هدر رفت انرژی و زمان می‌شود و برای کشاورزان به صرفه است.

دستگاه دروگر گندم و جو به صورت شانه‌ای طراحی شده است و دارای مدل‌های مختلفی است که به تراکتورهای دارای سه چرخ و چهار چرخ متصل می‌شوند.این دستگاه دارای بافه بند نیز است که برای جمع‌آوری دسته‌ای از گندم به کار می‌رود.در مدل تراکتوری این دستگاه، شانه برش به پشت تراکتور متصل شده و به صورت آفست از کنار تراکتور خارج می‌شود. در این حالت، دستگاه به برش و بسته‌بندی گندم می‌پردازد.اما در مدل‌های سه چرخ و چهار چرخ، شانه برش به جلوی دستگاه متصل شده و همزمان با جلو رفتن ماشین، عملیات برش و جمع‌آوری گندم را انجام می‌دهد.این نسخه‌ها از دستگاه دارای قابلیت تعویض شانه برش برای گندم و یونجه هستند. به عبارت دیگر، با تعویض شانه برش و جایگذاری شانه مخصوص گندم یا یونجه، دستگاه می‌تواند عملیات برش را برای هر دو محصول به صورت جداگانه انجام دهد.

ویژگی  دروگر گندم گروه تولیدی صنعتی فرجی

برای درو کردن محصولاتی مانند چمن، گندم و گیاهان پایین‌تر، از دستگاه‌های دروگر استفاده می‌شود. دروگرهای کوچک مناسب برای زمین‌های گلف و چمن هستند و می‌توان آن‌ها را به راحتی توسط افراد روی زمین حرکت داد.دستگاه دروگر با موتور دیزلی در مزارع کوچک کشت غلات به شدت هزینه‌های کارگری را کاهش می‌دهد و سرعت درو کردن را افزایش می‌دهد.این دستگاه از دروگر می‌تواند برای درو کردن محصولات از سطح زمین‌های مسطح و شیب‌دار که تراکتور در آن‌ها به سختی حرکت می‌کند، استفاده شود.بعد از درو کردن، محصول به صورت دستی جمع‌آوری و حمل می‌شود. سرعت حرکت دروگر در زمین کشاورزی معمولاً بین 5 تا 8 کیلومتر در ساعت قرار دارد.دروگرها در انواع مختلف با توان موتور از 5.5 تا 15 اسب بخار تولید می‌شوند. این دستگاه با عرض برداشت 120 سانتیمتر، در برداشت محصولات مختلف کاربرد دارد. دروگرهای معمولی شامل دروگر برنج، گندم، جو و یونجه می‌شوند.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.

 

مسیریابی