VIP
8
کد آگهی
19469

آکادمی اسکیت در شرق تهران

آگهی دهنده امید تقوایی
موبایل 09126543199
تلفن 02177797843
تلفن 02177797842
آدرس اتوبان امام علی - بعد از پل همت - ورودی شیان - میدان تجلو - شیان هفتم - پارک کوثر
تلفن 02177797841
آدرس پاسداران - میدان هروی - خیابان وفامنش - انتهای خیابان آزادی - پایین تر از میدان سرو - ضلع شمال شرقی پارک صدف - مجموعه ورزشی صدف
وب سایت omidshargh.com
آدرس تهرانپارس - بزرگراه رسالت شرق - بعد ازمتروی تهرانپارس - ضلع شمال شرقی - چهارراه شاهد
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
تاریخ انقضا ۱۴۰۴/۰۲/۳۰

آکادمی اسکیت در شرق تهران

اسکیت یک ورزش دلنشین و پرانرژی است که به طرز شگفت‌آوری چستی و زنده‌دلی را به همراه دارد. این ورزش، برای همه افراد بزرگ و کوچک، یک بازی و ورزش پرطراوت محسوب می‌شود و تسلیح به افزایش سرعت عمل و تمرکز ذهن کمک می‌کند.ورزش اسکیت در چندین شاخه جذاب شناخته می‌شود که اسکیت نمایشی، اسکیت سرعت، اسکیت هاکی و اسکیت فری‌استایل از زیرشاخه‌های اصلی آن هستند.مجموعه آکادمی اسکیت در شرق تهران با دهه‌ها تجربه، تحت نظر مربیان بااستعداد و قهرمانان تیم ملی کشور و با همکاری فدراسیون اسکیت ایران، گوناگون‌ترین روش‌های این ورزش را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد. این مجموعه با بهره‌گیری از پیست اسکیت و تجهیزات ایمنی بی‌نظیر، فضایی سرشار از شادی و نشاط برای آموزش از سنین ۳ تا ۶۰ سال فراهم کرده است.آموزش اسکیت سرعت، اسکیت نمایشی، اسکیت فری‌استایل و اسکیت هاکی به عنوان بخش‌های اساسی برنامه‌های آموزشی این مجموعه در سطوح مبتدی تا پیشرفته برای آقایان و بانوان ارائه می‌شوند.به علاوه، این مجموعه از خدمات فروش اسکیت، تجهیزات ایمنی، و لوازم جانبی اسکیت و تجهیزات زمین بازی نیز بهره‌مندی می‌کند.

آکادمی اسکیت در شرق تهران

اسکیت موجب تقویت رباط های عضلات فوقانی از جمله پا، ران، لگن، باسن  وحتی عضلات کمر میشود به همین دلیل شما را از بد شکلی وچربی های اضافی  این بخش های بدن رها می سازد.حرکات اسکیت به عنوان حرکات هوازی مشابه ورزش‌های ایروبیک هستند و می‌توانند اکسیژن بیشتری را به بدن منتقل کنند. به دقت، از این ورزش می‌توانید فوایدی را به دست آورید که شبیه به انجام پیاده‌روی و سایر ورزش‌های هوازی هستند.این نوع ورزش درگیری تارهای عصبی با ماهیچه ها را تحریک کرده و بدون فشار هیچ وزنه ای، آزاد شدن کلسیم در سلولهای عصبی را تسریع می کند.اسکیت توانایی حفظ صفا و صفایی بدن را داراست و عضلات مهمی مانند شکم، پا، باسن و... که بسیار حیاتی هستند، را تقویت می‌کند و به تولید قدرت کمک می‌کند. به عبارت دیگر، در مدت زمان کمتر، توانایی تولید قدرت بیشتری به دست می‌آورید.ورزش‌هایی که عضلات بالاتنه را درگیر می‌کنند، موجب افزایش فشار خون می‌شوند. در مقابل، اسکیت با توجه به فعالیت عضلات قسمت‌های پایینی بدن، فشار خون ورزشکار را تنظیم می‌کند. به این ترتیب، اسکیت باعث تعادل فشار خون می‌شود و در نهایت، توان و عملکرد افراد بهبود می‌یابد.ویژگی دیگری که اسکیت دارای آن است، ایجاد تعادل بین عضلات موافق و مخالف است. این ورزش باعث تقویت تعادل عضلات مختلف می‌شود.شما می توانید برای آموزش و یادگیری این مهارت به آکادمی اسکیت در شرق تهران مراجعه و ثبتنام کنید.اسکیت به ایجاد سازگاری عصبی کمک می‌کند و به ترتیب در بازگرداندن حجم عضله، به ویژه در سنین پایین‌تر، موثر است.حرکات در اسکیت به دلیل طراحی دقیق و فنی‌اش به صورت کاملاً کنترل‌شده اجرا می‌شوند.ویژگی دیگر اسکیت این است که تمرکز و توجه افراد را به شدت افزایش می‌دهد، به همین دلیل می‌تواند به عنوان یک درمان مؤثر برای افسردگی مورد استفاده قرار گیرد.به علاوه، اسکیت به شدت سرگرم‌کننده است و در طول بازی‌ها و مسابقات، انسان‌ها تلاش می‌کنند تا حرکات جدیدی اختراع کنند و به این ترتیب اسکیت را به یک ورزش فوق‌العاده تبدیل می‌کنند که ورزشکاران هیچگاه از آن خسته نمی‌شوند.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.

مسیریابی