VIP
8
کد آگهی
19721

تولید کننده دستگاه کره گیری ماشین آلات عصاری برسام

آگهی دهنده یابنده
تلفن 09129224084
آدرس اصفهان - خیابان استقلال
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۴/۲۳

شما با استفاده از دستگاه کره گیر، قادر به تولید کره و دوغ به صورت کاملاً ارگانیک و سنتی هستید، به گونه‌ای که می‌توانید دوباره آن طعم قدیمی و خاص کره را در زبانتان احساس کنید برای تولید کره با استفاده از این دستگاه‌ها، کافیست که ماست پُر چرب، آب، و یخ را در داخل دستگاه ریخته و آن را روشن نمایید. با فعالسازی الکتروموتور، همزن دستگاه به چرخش آغاز می‌کند و با ایجاد نیروی گریز از مرکز، سلول‌های چربی از بخش مایع‌تر ماست جدا شده و کره مورد نظر شما به وجود می‌آید.

عملکرد دستگاه کره گیر به این صورت است که پس از جمع‌آوری چربی از ماست، مایع باقی‌مانده به شکل دوغ تبدیل می‌شود. به همین دلیل این دستگاه را گاهی به نام "دوغ زن" یا "دوغ گیر" نیز می‌شناسند.بدنه دستگاه کره گیر برقی (یا مشک برقی) باید از جنس استیل مرغوب، به ویژه استیل خالص مانند استیل 304 و استیل 316 ساخته شود.این استیل‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر تغییرات بو، طعم، رنگ، و ایجاد فاسدی در مواد خوراکی، در ساخت دستگاه‌های مرتبط با صنعت خوراکی بسیار معتبر هستند.

همچنین، استفاده از جوش آرگون نیز به عنوان معیار کیفیت بالا و اصول بهداشتی در تولید کره گیر و سایر ماشین‌آلات مرتبط با فرآوری شیر خام مورد تأکید قرار می‌گیرد. همچنین، جنس درب دستگاه نیز از استیل با کیفیت تهیه می‌شود.باید توجه داشت که دامدارانی که دو دام شیری مانند گاو، بز، یا گوسفند نگهداری می‌کنند، می‌توانند از دستگاه کره گیر با دو مخزن استفاده کنند تا بتوانند به صورت همزمان از ماست دو دام فرآیند گرفتن کره را انجام دهند.

ساخت دستگاه کره گیر در ماشین آلات عصاری برسام

این دستگاه به اساس قرارگیری الکتروموتور آن به دو نوع بالازن و پایین زن تقسیم می‌شود. همچنین، تولید این دستگاه‌ها به دو روش مکانیکی (دستی) و برقی انجام می‌شود و سپس در بازار عرضه می‌شوند.کره گیرهای برقی با بهره‌گیری از انرژی الکتریکی، نیروی گریز از مرکز را ایجاد کرده و عملیات استخراج چربی از ماست را به بهترین شکل انجام می‌دهند.بهره‌گیری از دستگاه‌های برقی نسبت به کره گیرهای مکانیکی از نظر راحتی و سهولت بسیار بهتر است، بنابراین در اکثر مواقع افراد ترجیح می‌دهند از کره گیرهای برقی استفاده کنند.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.