VIP
8
کد آگهی
19785

تولید گریس نسوز آسیا ژوله

آگهی دهنده نزهت زاده
تلفن 04135544872
آدرس تبریز - چهارراه باغشمال - کوی استاد شهریار - پلاک 15
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۵/۰۴

گریس با مواد روغنی با ویسکوزیته بالا ساخته می‌شوند و از مشتقات نفتی یا صابون‌های خاصی که خاصیت روان‌کاری دارند، تولید می‌شوند.این مواد به دو صورت نیمه جامد و جامد تولید می‌شوند و در ۹ گرید مختلف دسته‌بندی می‌شوند که کد نام‌گذاری آنها براساس نوع صابون استفاده شده در ترکیب آنها صورت می‌گیرد.در ترکیب گریس‌های امروزی، سه عامل اصلی نقش مهمی در روان‌کاری ایفا می‌کنند، به شرح زیر:

روغن

غلیظ‌کننده

افزودنی‌ها

این فرمولاسیون‌ها اکثراً از روغن معدنی مشتق شده از نفت تولید می‌شوند.گریس‌های معدنی امروزی در صنایع مختلف مانند صنعت سیمان، صنایع غذایی، گریس لیتیومی، گریس نسوز، گریس دنده‌باز و ... استفاده می‌شوند و دارای مقاومت بالا در دماهای مختلف هستند

گریس آسیا ژوله

گریس به عنوان یک ماده روان‌کننده در مکان‌هایی به کار می‌رود که امکان استفاده از مواد روان‌کننده مایع به صورت مکرر و یا به صورت اقتصادی وجود ندارد.به عبارت دیگر، در مواردی که استفاده مداوم از روغن‌ها برای روان‌کاری مناسب نباشد، به گریس روی می‌آوریم. از این جهت، گریس با روغن‌ها تفاوت دارد، زیرا قابلیت خنک‌کنندگی و پاک‌کنندگی ندارد.گریس علاوه بر مصرف کمتر نسبت به روغن‌ها، جایگاه خود را در برخی از کاربردها به دلیل اهمیت خاص دارد و نمی‌توان آن را با سایر مواد جایگزین کرد. موارد اصلی مصرف گریس عبارتند از:

تعداد کمتر دفعات روان‌کاری: گریس به دلیل اینکه کمتر نیاز به مصرف مکرر دارد نسبت به روغن‌ها، هزینه و تعمیرات را کاهش می‌دهد.این موضوع در شرایطی که دسترسی به ماشین‌آلات سخت باشد (مانند موتورهای نصب شده بر روی سقف‌ها، خطوط محرکه، بلبرینگ‌های غیر قابل دسترس و موارد مشابه) مزیت محسوب می‌شود.مانع از ورود گرد و غبار: گریس وظیفه جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل قطعات را برعهده دارد و از خروج مواد از ماشین‌آلات جلوگیری می‌کند.

آب‌بندی قطعات: استفاده از گریس در آب‌بندی قطعات و کاربردهایی مانند کاسه‌نمد، با کمترین هزینه انجام می‌شود. کاسه‌نمدهای آب‌بندی شده با روغن به دلیل تولید اصطکاک بیشتر با قطعات، نیروی بیشتری را به هدر می‌دهند.مدت زمان روان‌کاری: گریس در مقایسه با روغن به مدت بیشتری روان‌کاری را انجام می‌دهد. برخی از گریس‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که به صورت آب‌بندی در قطعه باقی‌مانده و طول عمر آن با قطعه یکی است.

جلوگیری از زنگ‌زدگی: وقتی از یک قطعه خارج می‌شود و روان‌کاری با گریس انجام می‌شود، این کار جلوگیری از زنگ‌زدگی قطعه را به عمل می‌آورد.کاهش صدا و ارتعاش: گریس می‌تواند مانند یک لایهٔ نرم بین قطعات قرار گیرد و باعث کاهش صدا و ارتعاش و بهبود کارکرد روان در برخی از دستگاه ‌ها شود.راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.