2
کد آگهی
19786

فروش دستگاه تنور شیبدار آذریاپ تبریز

آگهی دهنده محبوب فتوحی
تلفن 09141308982
تلفن 04143447003 - 04143447005
موبایل 09146111086
آدرس آذربایجان شرقی - هریس - شهرک صنعتی زرنق
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۵/۰۴

با دستگاه تنور شیب‌دار می‌توانید نان لواش، تافتون و بربری پخت کنید. اغلب از آن به خاطر شیب دار بودنش برای پخت لواش و تافتون استفاده می‌شود و اگر از قابلیت جک دار آن استفاده کنید، می‌توانید آن را به یک صفحه تخت تبدیل کرده و برای پخت نان بربری نیز مورد استفاده قرار دهید.تنور شیب‌دار آذریاپ تبریز دارای شیب واقعی است که معمولاً به دو نوع تولید می‌شود. نوع اول شیب ثابتی دارد که نمی‌توان آن را تغییر داد.

اما نوع دوم، که به آن تنور جک دار نیز می‌گویند، به دلیل وجود جک قابل تنظیم، امکان تنظیم شیب را دارد و حتی برای پخت نان بربری نیز قابل استفاده است.به طور معمول، تنور شیب‌دار دارای قطری حدود دو متر تا دو متر و نیم است.

کاربرد دستگاه تنور شیب دار آذریاپ تبریز

تنور شیب‌دار یک دستگاه صنعتی است که برای پخت و یا ذوب مواد معدنی و معدن‌شناسی، آزمایش مواد، تجزیه و تحلیل شیمیایی، تست‌های فیزیکی و شیمیایی، و بسیاری از فرآیندهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.این دستگاه در صنایع مختلف از جمله معدن، متالورژی، شیمی، محیط زیست، مصالح ساختمانی و غیره استفاده می‌شود.

در زیر، تعدادی از کاربردهای اصلی تنور شیب‌دار آمده است:

تجزیه و تحلیل شیمیایی: تنورهای شیب‌دار معمولاً برای تجزیه و تحلیل نمونه‌های شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمونه‌ها در دماهای مختلف گرم می‌شوند تا ترکیبات شیمیایی آنها مورد مطالعه قرار گیرد.پخت و ذوب مواد معدنی: در صنایع مختلف مانند متالورژی، تنورهای شیب‌دار برای پخت و ذوب مواد معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کاربرد می‌تواند در تولید فلزات مختلف مانند آهن، مس، طلا و نقره مفید باشد.

آزمایش‌های مواد: در آزمایشگاه‌ها و تحقیقات علمی، تنورهای شیب‌دار برای انجام آزمایش‌های مواد مانند تست‌های استحکام مواد و خواص حرارتی به کار می‌روند.ساخت مواد و محصولات خاص: تنورهای شیب‌دار برای تولید مواد خاصی مانند کربن اکتیو، کامپوزیت‌ها، و محصولات کاربردی دیگر استفاده می‌شوند.تحقیقات محیط زیست: در تحقیقات محیط زیست، این دستگاه ممکن است برای آزمایش تاثیرات حرارتی و شیمیایی روی نمونه‌های مختلف محیط زیستی مورد استفاده قرار گیرد.

تست‌های ترموگرافی: تنورهای شیب‌دار معمولاً در تست‌های ترموگرافی برای مطالعه تغییرات دما و خواص حرارتی مواد استفاده می‌شوند.تست‌های ترموکینتیک: این دستگاه برای تحلیل رفتار مواد در دماهای مختلف و تحت شیب‌های متفاوت مورد استفاده شود.

راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.