VIP
8
کد آگهی
19898

لیزر اندولیفت لاغری در شمال تهران

آگهی دهنده دکتر امیر مولایی فر
تلفن 09302747479
آدرس خیابان دولت - بلوار کاوه - ساختمان کیمیا - طبقه اول - واحد 4
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۵/۲۳

چاقی و افزایش وزن از مشکلات شایع در سطح جهان می‌باشد. این مشکلات نه تنها به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، نارسایی‌های کبد و کلیه و غیره منجر می‌شوند، بلکه به روحیات و اعتماد به نفس افراد نیز تأثیر منفی می‌گذارند.در دهه‌های اخیر، متخصصان در حال توسعه فناوری‌های جدید برای کمک به افرادی هستند که می‌خواهند وزن خود را کاهش دهند، اما بدون نیاز به روش‌های تهاجمی و جراحی.

یکی از متداول‌ترین روش‌های لاغری موضعی، لیزر اندولیفت، دارای یک مکانیزم نسبتاً ساده است.دستگاه اندولیفت از یک لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر بهره می‌برد که به عنوان یک نور مادون قرمز یا فروسرخ معروف است.این لیزر دارای دو حالت کاربری، که شامل تولید کلاژن و سوزاندن چربی می‌شود. در این روش، از یک فیبر فوق‌نازک (که نیازی به سوراخ کردن پوست ندارد) استفاده می‌شود.

این فیبر وارد پوست می‌شود و به اندازه‌ی کافی عمقی تا درم و بافت چربی منتقل می‌شود. پزشک متخصص با حرکت دادن این فیبر در این ناحیه، پرتو لیزر را به صورت متمرکز بر روی بافت‌های عمقی پوست تمرکز می‌دهد.در صورت نیاز، دستگاه به حالت سوزاندن چربی منتقل می‌شود و با ایجاد گرما بر روی بافت چربی، سلول‌های چربی را مذاب کرده و ناحیه مورد نظر را لاغر می‌کند.

لاغری موضعی با لیزر اندولیفت با تحریک تولید کلاژن همراه بوده و منجر به جوان‌سازی و افزایش زیبایی ناحیه مورد نظر می‌شود. این روش با زمان نقاهت کم و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

کاربرد لاغری موضغی

بهبود شکل اندام‌های مختلف از جمله شکم که پس از درمان چاقی موضعی به افتادگی دچار شده‌اند.حذف پوست و بافت اضافه در ناحیه‌ای که چربی موضعی به وسیله لیزر به دور رفته است.رفع شلی در مناطقی نظیر بازو که چاقی موضعی در آن بهبود یافته است.ایجاد هماهنگی در اندام‌هایی که پیشتر از چاقی موضعی رنج می‌بردند.ترکیبی از تکنولوژی لیزر برای کاهش سلولیت در مناطقی همچون باسن و پشت ران‌ها، و حل عدم تقارن در اندام‌های مختلف می‌پردازد.

مزایای لیزر اندولیفت لاغری

اندولیفت به عنوان یک روش غیرتهاجمی شناخته می‌شود که در طی آن حتی کمترین دردی به شما تحمیل نمی‌شود و هیچ آثار کبودی و زخمی در اندام‌های شما پس از انجام جلسات اندولیفت باقی نمی‌ماند.این تکنیک بدون نیاز به برش، دوخت و بستری کردن انجام می‌شود. همه افراد در تمام گروه‌های سنی می‌توانند از لیزر اندولیفت برای درمان چاقی موضعی بهره‌برداری کنند.

تاکنون عوارض جانبی خاصی برای لیزر اندولیفت گزارش نشده است. رفع چربی موضعی و سلولیت از طریق لیزر اندولیفت نیازی به دوره نقاهت ندارد، به این معنا که شما می‌توانید بلافاصله پس از جلسات اندولیفت به کارهای روزمره‌تان بازگردید.

به طور کلی، لاغری موضعی از طریق لیزر اندولیفت به شما این امکان را می‌دهد که حداقل تا مدت دو سال از نیاز به هر نوع درمانی برای چاقی موضعی فرار کنید.

راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.