VIP
8
کد آگهی
19899

لیفت غیر جراحی صورت در شمال تهران

آگهی دهنده دکتر امیر مولایی فر
تلفن 09302747479
آدرس خیابان دولت - بلوار کاوه - ساختمان کیمیا - طبقه اول - واحد4
تاریخ ثبت ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۰۵/۲۳

لیفت صورت یکی از روش‌های زیبایی معتبر است که به منظور کشیدن پوست و کاهش چین و چروک‌های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش باعث اصلاح افتادگی ابروها می‌شود و فرد را قادر می‌سازد تا جوانی و زیبایی چهره خود را بازیابد.

با این حال، بسیاری از افراد از انجام جراحی، استفاده از بیهوشی، و برش‌های جراحی خودداری می‌کنند یا چین و چروک‌های پوست صورت آنقدر بزرگ نیستند که نیاز به جراحی داشته باشند. برای افرادی که به دنبال روش‌های بدون جراحی برای لیفت صورت هستند، گزینه‌های متعددی وجود دارد.

پوست ما به مرور زمان و با پیشروی سن، خاصیت ارتجاعی و سفتی خود را از دست می‌دهد.  همچنین، عوامل مختلفی از جمله وراثت، تاثیرات نور خورشید، شرایط زندگی، استرس و حتی گرانش زمین می‌توانند بر ظاهر پوست ما تأثیر بگذارند. در نتیجه، ما به مرور زمان شاهد عمق گرفتگی و چین و چروک‌های عمیق‌تر در پوست خود خواهیم بود و به نظر می‌رسد که هیچ راهی برای بازگرداندن زیبایی و شادابی جوانی پوست وجود ندارد.

با این حال، متخصصان زیبایی و پزشکان دیدگاه دیگری دارند و لیفت صورت را به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر در جوانسازی پوست شناخته و توصیه می‌کنند. زیبایی را با کلینیک زیبایی امیر مولایی فر تجربه کنید.

رزومه در این قسمت قرارداده شود.

لیفت غیرجراحی صورت در شمال تهران

روش‌های بدون جراحی لیفت صورت بدون ایجاد درد و خونریزی انجام می‌شوند. در این روش‌ها نیاز به بیهوشی عمومی نیست و به این تدبیر، از عوارض بیهوشی جلوگیری می‌شود. همچنین، دوره نقاهت این روش‌ها بسیار کوتاه است و در اجرای آن‌ها، امکان لیفت همزمان گردن و صورت وجود دارد.

ممکن است لیفت صورت بدون جراحی نتایج دقیقاً مشابه روش جراحی لیفت صورت را ارائه ندهد، اما می‌تواند به منظور دستیابی به نتایج مشابه مورد استفاده قرار گیرد. این روش بسیاری از مزایای قابل توجهی را دارد که برخی از آن‌ها در زیر بحث شده است:

لیفت صورت بدون جراحی می‌تواند نتایج مشابه با جراحی لیفت صورت را ارائه دهد.افرادی که این روش را انجام می‌دهند، به مدت 5 تا 10 سال جوانتر از سن واقعی خود به نظر می‌آیند.

هزینه‌های یک عمل جراحی معمولی لیفت صورت بیش از هزینه‌های چندین درمان لیفت صورت بدون جراحی است.در مقایسه با گزینه‌های جراحی برای لیفت صورت، این تکنیک نیاز به زمان کمتری دارد.با استفاده از تکنیک مؤثر سفت کردن پوست، این درمان لیفت پوست صورت را به خوبی انجام می‌دهد.این گزینه امن و مؤثر است و برای اکثر افراد جواب می‌دهد؛ نتایج آن همیشه امیدوارکننده است.

از آنجایی که این گزینه درمانی غیر جراحی و غیر تهاجمی است، هیچ عوارض جانبی و خطرات عمده‌ای وجود ندارد.برخی از افراد ترجیح می‌دهند گزینه‌های تهاجمی و جراحی را انتخاب نکنند؛ این یک گزینه غیر تهاجمی و غیر جراحی است.

راهکار دیده شدن کسب و کار شما و افزایش مشتری را با تبلیغات خانه آگهی تجربه کنید.