VIP
8
کد آگهی
15088

چاپ و جعبه سازی مهدی

آگهی دهنده اصغری
موبایل 09142400904
تلفن 04132862671
آدرس شرکت
آدرس تبریز - جاده سنتو - کوی صنعتی اطلس
تاریخ ثبت ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
تاریخ انقضا ۱۴۰۴/۱۲/۲۵

چاپ و جعبه سازی مهدی 
جعبه سازی در تبریز،جعبه سازی،چاپ،چاپ تراکت در تبریز،جعبه شیرینی در تبریز،تولید جعبه شیرینی،جعبه کیک،جعبه کیک در تبریز،خرید جعبه کیک، جعبه ادویه در تبریز، طراحی ، اجرا و عرضه انواع، بسته بندی های تجاری ، اختصاصی عمومی،خدمات سلفون کشی ،خدمات تیغ زنی،خدمات لبه چسبانی
چاپ تراکت تبلیغاتی
باتوجه به انتقال آلودگي از بسته بندي به تولیدات غذايي وبا توجه به گستردگي وتنوع منع تامين آخال کاغذ براي توليد مقوا ، وجود انواع آلودگي ميکروبي و شيميايي و انتقال آنها به مواد خوراکي – بهداشتي موجود دربسته بندي بسيار بالا بوده وبادر نظر گرفتن حجم بالاي مصرف مقواي بهداشتي(بازيافتي) ، خطرات بسته بندي هاي غير بهداشتي واجبار کنترل جعبه ها و بسته بندي هاي مقوايي از نظر نوع و کيفيت مواد اوليه ، روش توليد صحيح وبهداشتي و عدم وجود آلودگي و کنترل شاخص هاي فيزيکي و شيميايي مشخص مي گردد با توجه به تنوع موارد مصرف اين بسته بندي ها که مواردي مانند جعبه هاي شيريني و پيتزا، انواع بيسکوييت، شکلات، کلوچه، غذاي کودک، لازانيا، همبرگر، انواع بستني ليتري، چاي، نان برنجي، رشته آشي، نبات، تنقلات، دانه هاي حجيم شده و حبوبات و ... را شامل مي گردد اهميت اين مورد را افزایش می دهد.به علاوه استفاده از چسب هاي غير آلوده و تعريف پوشش فودگريد نيز بايد مورد توجه قرارگيرد و بايد پیشگیریهایی شود که رعايت اصول بهداشتي در واحدهاي جعبه سازي و چاپخانه ها نيز مورد بازرسي قرار داشته و پيشنهاد مي گردد که تاجاي ممکن عمل توليد و چاپ جعبه در واحدهاي توليدکننده مقواي بهداشتي صورت پذيرد تا ميزان جابجايي و ريسک آلودگي جعبه ها و همچنين قيمت تمام شده آنها کاهش يابدو شرکت تولیدی چاپ و بسته بندی مهدی نمونه بارز واحدهای بهداشتی این تولیدات میباشد.
چاپ جعبه
چاپ جعبه، بسته بندی محصولات تولید شده چیست؟
فروش یک محصول فقط کیفیت محصول بستگی ندارد. بلکه اولین مرحله برای فروش محصول این است که کالا تولیدی در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها بتواند نظر مشتریان را جلب کند و در قفسه‌ها به چشم بیایند. بنابراین نوع بسته بندی و چاپ جعبه محصول در میزان فروش آن نقش به سزایی دارد. یک محصول باکیفیت همراه با بسته‌بندی خوب و حرفه‌ای می‌تواند سطح فروش شما را در بازار امروز بالا ببرد. همین امر موجب شده تا تولیدکنندگان و کارخانجات بزرگ در سرتاسر دنیا بخشی از شرکت خود را به طراحی و چاپ بسته‌بندی  اختصاص دهند.
طراحی جعبه
پس از مشخص شدن ابعاد کالا، محتویات و لوازم جانبی که همراه با کالا به مشتری ارائه می‌شوند، می‌توان ابعاد جعبه را محاسبه کرد. بهترین نرم‌افزار جهت تهیه خط قالب جعبه، نرم‌افزار اتوکد است. پس از آماده کردن خط قالب  میتوان برای نرم‌افزارهای دیگر خروجی گرفت. پس از آماده‌کردن ابعاد و خط قالب جعبه نوبت به طراحی ظاهری جعبه می‌رسد که به یک طراح باتجربه نیاز دارد.
انواع چاپ جعبه
چاپ جعبه در مدلها، جنس‌ها و افکت‌های پوششی مختلفی قابل تولید و چاپ است.
انواع جعبه های قابل چاپ
جعبه مقوایی
جعبه لمنیت کارتن
جعبه هارد باکس یا جعبه سخت
انواع مقوا برای چاپ جعبه
انواع خدمات پس از چاپ 
چاپ تراکت در تبریز
جعبه شیرینی در تبریز
تولید جعبه شیرینی
جعبه کیک
جعبه کیک در تبریز
خرید جعبه کیک
جعبه ادویه در تبریز
 طراحی ، اجرا و عرضه انواع بسته بندی های تجاری ، اختصاصی و عمومی
خدمات سلفون کشی 
خدمات تیغ زنی
خدمات لبه چسبانی
چاپ تراکت تبلیغاتی
از خدمات جعبه سازی مهدی میباشد .
جعبه سازی مهدی آمادگی عقد قراداد با کلیه ارگانهای تولید مواد غذایی، صنعتی و قنادیهای تبریز
و حومه تبریز را دارد با عقد قرارداد با چاپ و جعبه سازی مهدی فروش محصولات و کالاهای خود را دو چندان کنید. 

 

مسیریابی