VIP
8
کد آگهی
15893

کلینیک ارتوپدی فنی رجبی راد

آگهی دهنده رجبی راد
تلفن 09122178827
اینستاگرام
تلفن 88950418
وب سایت http://radmedicalcenter.ir
وب سایت www.instagram.com/@Rad_Medical
آدرس بلوار کشاورز - تقاطع کارگر شمالی - برج سبز - پلاک 298 - طبقه 8 - واحد 13
تاریخ ثبت ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
تاریخ انقضا ۱۴۰۳/۱۰/۳۰

مرکز تخصصی ارتز و پروتز رجبی راد ،مجموعه قدرتمند کلینیکی ارتوپدی فنی است که سال ها به صورت آکادمیک در حوزه مشاوره، طراحی و ساخت ارتزها و پروتزها ،آموزش دانشجویان ،کارورزان ،برگزاری دوره های علمی –تئوری ،تحقیقات علمی در محیط توانبخشی و غربالگری و ارزیابی جسمی فعالیت دارد این مجموعه دارای مجوز فعالیت از وزارت بهداشت و درمان می باشد و تمامی فعالیت ها زیر نظر مسئول فنی انجام می گیرد این مجموعه از کادری جوان برخوردار بوده و اعضای آن عضو انجمن ISPO جهانی ،انجمن های علمی ارتز و پروتز و انجمن مهندسی توانبخشی ایران هستند و همگی در مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد فارغ التحصیل و یا مشغول به تحصیل می باشند.
کلینیک تخصصی ارتز و پروتز رجبی راد تحت نظر:
دکترای تخصصی ارتز و پروتز (PHD)
عضو انجمن I.S.P.O
عضو انجمن ارتز و پروتز ایران
عضو انجمن مهندسی توانبخشی ایران
مرکز طراحی و ساخت:
پروتزهای اندام (پروتز دست و پا)
پروتزهای زیبایی
ارتزهای اندام فوقانی،تحتانی و ستون فقرات
(بریس، اسپیلنت، کمربند، زانوبند، مچ بند)
کفش و کفی طبی و دیابتی همراه با اسکن کف پا
مرکز تخصصی درمان صافی کف پا، آرتروز، زانوی پرانتزی و ضربدری، انحراف شست پا، دیسک کمر، انحراف ستون فقرات مثل اسکولیوز و قوز پشت
محصولات و خدمات:
ساخت ارتز و پروتز
بریس Knee-Ankle-Foot Orthosis)KAFO):بریس KAFO یا بریس بلند مفصل دار، یکی از معمول ترین وسایل کمکی است. این بریس وسیله ای است که همزمان مفصل زانو و مچ پا را کنترل می نماید و به طور کلی برای کسانی به کار می رود که دچار ضعف عضله چهار سر رانی ( Quadriceps ) می باشند.بریس Ankle-Foot Orthosis) AFO):بریس AFO یا ارتز مچ پا- کف پا معمولا از پلاستیک پلی پروپیلن و به شکل L ساخته شده و کاملا پشت ساق و کف پا را میپوشانند.
پتلار(کشکک) بند:بستن یک پتلار(کشکک) بند طبی در زیر کاسه زانو به رفع فشار از مفصل و در نتیجه کاهش شدید درد کمک می کند.آرنج بند با مفصل مدرج:آرنج بند قابل تنظیم همراه با مفصل مدرج, با ایجاد فشار مناسب بر روی بافت‌های نرم آسیب‌دیده به کاهش درد و تورم کمک می‌کند.همچنین با محدود کردن حرکات مفصل آرنج موجب تسریع در روند بهبودی می‌شود.
شست بند (thumb Spica)
کوکاپ(مچ بند دست) شست دار:کوکاپ(مچ بند دست) شست دار ، ناحیه دست تا میانه  ساعد را در بر میگیرد و از شایع ترین موارد تجویزی در حیطه ارتز می‌باشد.این وسیله با هدف محدودیت حرکات و ایجاد ثبات مفصلی به منطور کاهش درد یا جلوگیری از کنتراکچر کاربرد دارد.
بی حرکت کننده زانو (Immobilizer):بی حرکت کننده زانو (Immobilizer) جهت حمایت از ناحیه زانو طراحی و تهیه شده است.
پروتزهای زیبایی
کفی و کفش طبی
بریس Minerva:بریس مینروا نوعی بریس گردنی- سینه ای- کمری است.این بریس موجب بیحرکتی کامل گردن می شود.
کمربند چهار فنره پارچه ای:کمربند چهار فنره پارچه ای نوعی کمربند نیمه سخت و یکی از انواع کمربند LS Corset می باشد.کمربند چهار فنره پارچه ای معروف به کمربند فنردار میباشد که از زاویه تحتانی کتف تا لگن را در برمیگیرد.
بانداژ ترقوه:بانداژ ترقوه یا “۸ bandage” ضمن حفظ راحتی بیمار استخوان ترقوه را تا حد مطلوب تثبیت می نماید. تمامی سطوحی که احتمال تماس با پوست بدن را دارند از الیاف طبیعی و ضد حساسیت تهیه شده است. از آنجا که تنظیم دقیق فشار روی استخوان ترقوه از اهمیت زیادی برخوردار است بستن این وسیله توسط پزشک معالج توصیه می شود.آویز دست:آویز دست یا اسلینگ Sling وسیله ای از جنس پارچه است که از گردن آویزان شده تا اندام فوقانی را محافظت کند.این وسیله زیر ساعد را حمایت کرده و نیروی وزن اندام فوقانی را به گردن منتقل میکند.زانو بند تک محوره:زانو بند تک محوره جهت استفاده به هنگام آسیب لیگامان و پیچ خوردگی و کشیدگی های زانو و کندرومالای (سندرم زانوی دونده یا نرم شدن غضروف استخوان کشکک)مورد استفاده قرار می گیرد.بریس Hinge Knee یا Knee cage:بریس Hinge Knee یا Knee cage با مفصل مدرج و تلسکوپیک، باعث اصلاح مسیر فلکشن و اکستنشن زانو در حین حرکت می شود.بریس Pan-Splint:این ارتز بخش دست ونیمه تحتانی ساعد را دربرمیگیرد و مچ را در پوزیشن نوترال نگه میدارد و انگشتان را به حالت ابداکشن می برد تا تحریک اسپاستیسیته را به حداقل برساند.زانو بند فنردار نئوپرنی:زانو بند فنردار نئوپرنی با اعمال محدودیت حرکتی به زانو، باعث کاهش درد می شود.
گردنبند طبی نرم (soft collar):گردنبند طبی نرم یک محافظ انعطاف‌پذیر بوده و به سادگی دور گردن پیچیده و مهره‌های گردن را تثبیت می‌کنند.هدف اصلی استفاده از این گردنبندها کمک به بهبود تدریجی شرایط مشکل به صورتی است که بیمار دیگر نیازی به استفاده از بریس نداشته باشد.آرنج بند:آرنج بند جهت ایجاد گرما و راحتی برای ماهیچه های اطراف آرنج به کار می‌رود.زانو بند توانبخشی با مفصل مدرِّج:زانو بند توانبخشی با مفصل مدرِّج بسیار مناسب برای بعد از جراحی های زانو البته با تشخیص پزشک می باشد .تنیس اِلبو:بریس تنیس اِلبو حدود ۷-۶ سانتیمتر پهنا داشته و باید آنرا طوری بست که روی نقطه حداکثر درد نباشد، بلکه حدود یک پهنای انگشت زیر آن بسته شود.کوکاپ(مچ بند دست) بدون شستی:کوکاپ(مچ بند دست) بدون شستی ،ناحیه دست تا میانه  ساعد را در بر میگیرد و از شایع ترین موارد تجویزی در حیطه ارتوز میباشد. انواع مختلف این وسیله از جنس چرم ، نئوپرن ، ترموپلاستیک ، اورفیت و پی وی سی یا تلفیقی از این مواد ساخته میگردد. زاویه مفصل مچ دست در این وسیله بسته به عارضه بایستی تنطیم گردد .این وسیله با هدف محدودیت حرکات و ایجاد ثبات مفصلی به منطور کاهش درد یا جلوگیری از کنتراکچر د کاربرد دارد.
پشتی طبی (Back Rest)بریس ﻣﻴﻠﻮاﻛﻲ:بریس ﻣﻴﻠﻮاﻛﻲ ﭘﺮﻛﺎرﺑﺮدﺗﺮﻳﻦ و ﻣﻮﺛﺮﺗﺮﻳﻦ ارﺗﺰی اﺳﺖ ﻛﻪ در دﻓﻮرﻣﻴﺘﻲ اﺳـﻜﻮﻟﻴﻮز ﺑﻪ ﻛﺎر ﺑﺮده ﻣﻲ ﺷﻮد.
TLS Corset:TLS Corset نوعی کمربند نیمه سخت و معروف به کمربند فنردار میباشد که از زاویه فوقانی کتف تا لگن را در برمیگیرد ، یعنی بلند بوده و محدوده مهره های کمری و پشتی را همزمان حمایت میکند .بعلاوه دو بند سرشانه ای نیز دارد که باعث ثبات بیشتر مهره های پشتی در خمش بسمت جلو میگردد .آویز دست پشت بسته:آویز دست پشت بسته وسیله ای از جنس پارچه است که از گردن آویزان شده تا اندام فوقانی را محافظت کند.آویز دست زیر ساعد را حمایت کرده و نیروی وزن اندام فوقانی را به گردن منتقل میکند.
کمربند طبی L.S.O:کمربند طبی L.S.O یا کمربند سخت یا ارتز ستون فقرات L.S.O، کمربندهای ترموپلاستیکی هستند که مطابق با طرح بدن می‌باشند و در صورتی که  به خوبی بسته شوند، تقریبا نیمی از دامنه حرکتی ستون فقرات را محدود می‌کند.شکستگی‌ها اغلب با کمربندهای طبی سخت درمان می‌شود
زانوبند G.V.C:زانوبند G.V.C یا “سه نقطه فشار” جهت درمان آرتروز زانو و پیشگیری از پیشرفت آن است.
قوزبند طبی:استفاده از قوزبند طبی به همراه حرکات اصلاحی می تواند به اصلاح قوز پشتی در وضعیت های مختلفی همچون نشستن در پشت میز، ایستادن و راه رفتن کمک کند.
گردن بند فیلادلفیا (Philadelphia):گردن بند فیلادلفیا (Philadelphia) یکی از شناخته شده ترین و موثرترین ارتزهای گردنی است که در درمان و یا کمک به درمان اختلالات ناشی از آسیبهای ضربه ای و غیر ضربه ای گردن استفاده میشود.
کمربند T.L.S.O:کمربند T.L.S.O یکی از ارتز ستون فقرات می باشد که در درمان شکستگی های مهره، دیسک های کمری و همچنین جهت حفاظت بعد از جراحی و در کمردردهای مزمن مورد استفاده قرار میگیرد.همچنین  پس از جراحی همجوشی نیز از این کمربند برای تسریع در بهبودی استفاده می‌شود.
ارتز Hip Abduction (هیپ اَبداکشن):این ارتز در موارد شکستگی ها، تعویض مفصل ران(Total Hip Replacements)  و در مواردی که نمیتوان مفصل ران را جراحی کرد استفاده میشود.
کمربند ۴ فنره تمام کش:کمربند ۴ فنره تمام کش کمک بسیاری به درمان کمر دردهای شدید، اسپاسم عضلات کمر و حفاظت از ستون فقرات در برابر ضربه کمک کرده و مصرف آن پس از عمل جراحی دیسک کمر توصیه می گردد.
آویز دست با دورتنه:آویز دست با دورتنه ، راحتی و حمایـت موثـری را در طـول درمـان بسـیاری از آسـیـب دیـدگی های شـانه و همچنین بعد از عمل جراحی فراهم می آورد.این محصول طبی، جهت تثبیت و پشتیبانی، دست را برای راحتی وحفاظت در جلـوی سینه قرار می‌دهد و آن را نگه می دارد.
ارتزهای انگشت دست
ارتز سارمیِنتو (Sarmiento): در شکستگی های بازو به کار میرود.این ارتز به مانند گچ عمل میکند و به بافت نرم فشار می آورد.
طراحی و ساخت پروتزهای اندام
طراحی و ساخت پروتز دست
طراحی و ساخت پروتز پا
طراحی و ساخت پروتزهای زیبایی
طراحی و ساخت ارتز اندام فوقانی
طراحی و ساخت ارتز اندام تحتانی
طراحی و ساخت ارتز ستون فقرات
طراحی و ساخت بریس
طراحی و ساخت اسپیلنت
طراحی و ساخت زانوبند طبی
طراحی و ساخت مچ بند طبی
طراحی و ساخت کفی و کفش طبی
طراحی و ساخت TLSO
طراحی و ساخت LSO
طراحی و ساخت AFO
طراحی و ساخت KAFO
طراحی و ساخت کفش دیابتی
طراحی و ساخت جوراب واریس و آنتی آمبولی
طراحی و ساخت پشتی طبی
طراحی و ساخت بالش طبی
طراحی و ساخت قوزبند
طراحی و ساخت میلواکی
طراحی و ساخت آرنج بند
طراحی و ساخت فیلادلفیا
طراحی و ساخت ایموبلایزر زانو
طراحی و ساخت ابداکشن پیلو
تولید و فروش پروتزهای اندام
تولید و فروش پروتز دست
تولید و فروش پروتز پا
تولید و فروش پروتزهای زیبایی
تولید و فروش ارتز اندام فوقانی
تولید و فروش ارتز اندام تحتانی
تولید و فروش ارتز ستون فقرات
تولید و فروش بریس
تولید و فروش اسپیلنت
تولید و فروش زانوبند طبی
تولید و فروش مچ بند طبی
تولید و فروش کفی و کفش طبی
تولید و فروش TLSO
تولید و فروش LSO
تولید و فروش AFO
تولید و فروش KAFO
تولید و فروش کفش دیابتی
تولید و فروش جوراب واریس و آنتی آمبولی
تولید و فروش پشتی طبی
تولید و فروش بالش طبی
تولید و فروش قوزبند
تولید و فروش میلواکی
تولید و فروش آرنج بند
تولید و فروش فیلادلفیا
تولید و فروش ایموبلایزر زانو
تولید و فروش ابداکشن پیلو
عرضه کننده پروتزهای اندام
عرضه کننده پروتز دست
عرضه کننده پروتز پا
عرضه کننده پروتزهای زیبایی
عرضه کننده ارتز اندام فوقانی
عرضه کننده ارتز اندام تحتانی
عرضه کننده ارتز ستون فقرات
عرضه کننده بریس
عرضه کننده اسپیلنت
عرضه کننده زانوبند طبی
عرضه کننده مچ بند طبی
عرضه کننده کفی و کفش طبی
عرضه کننده TLSO
عرضه کننده LSO
عرضه کننده AFO
عرضه کننده KAFO
عرضه کننده کفش دیابتی
عرضه کننده جوراب واریس و آنتی آمبولی
عرضه کننده پشتی طبی
عرضه کننده بالش طبی
عرضه کننده قوزبند
عرضه کننده میلواکی
عرضه کننده آرنج بند
عرضه کننده فیلادلفیا
عرضه کننده ایموبلایزر زانو
عرضه کننده ابداکشن پیلو
فروش ویژه پروتزهای اندام
فروش ویژه پروتز دست
فروش ویژه پروتز پا
فروش ویژه پروتزهای زیبایی
فروش ویژه ارتز اندام فوقانی
فروش ویژه ارتز اندام تحتانی
فروش ویژه ارتز ستون فقرات
فروش ویژه بریس
فروش ویژه اسپیلنت
فروش ویژه زانوبند طبی
فروش ویژه مچ بند طبی
فروش ویژه کفی و کفش طبی
فروش ویژه TLSO
فروش ویژه LSO
فروش ویژه AFO
فروش ویژه KAFO
فروش ویژه کفش دیابتی
فروش ویژه جوراب واریس و آنتی آمبولی
فروش ویژه پشتی طبی
فروش ویژه بالش طبی
فروش ویژه قوزبند
فروش ویژه میلواکی
فروش ویژه آرنج بند
فروش ویژه فیلادلفیا
فروش ویژه ایموبلایزر زانو
فروش ویژه ابداکشن پیلو
ارائه دهنده پروتزهای اندام
ارائه دهنده پروتز دست
ارائه دهنده پروتز پا
ارائه دهنده پروتزهای زیبایی
ارائه دهنده ارتز اندام فوقانی
ارائه دهنده ارتز اندام تحتانی
ارائه دهنده ارتز ستون فقرات
ارائه دهنده بریس
ارائه دهنده اسپیلنت
ارائه دهنده زانوبند طبی
ارائه دهنده مچ بند طبی
ارائه دهنده کفی و کفش طبی
ارائه دهنده TLSO
ارائه دهنده LSO
ارائه دهنده AFO
ارائه دهنده KAFO
ارائه دهنده کفش دیابتی
ارائه دهنده جوراب واریس و آنتی آمبولی
ارائه دهنده پشتی طبی
ارائه دهنده بالش طبی
ارائه دهنده قوزبند
ارائه دهنده میلواکی
ارائه دهنده آرنج بند
ارائه دهنده فیلادلفیا
ارائه دهنده ایموبلایزر زانو
ارائه دهنده ابداکشن پیلو
مرکز تخصصی فروش پروتزهای اندام
مرکز تخصصی فروش پروتز دست
مرکز تخصصی فروش پروتز پا
مرکز تخصصی فروش پروتزهای زیبایی
مرکز تخصصی فروش ارتز اندام فوقانی
مرکز تخصصی فروش ارتز اندام تحتانی
مرکز تخصصی فروش ارتز ستون فقرات
مرکز تخصصی فروش بریس
مرکز تخصصی فروش اسپیلنت
طذاحی و ساخت زانوبند طبی
مرکز تخصصی فروش مچ بند طبی
مرکز تخصصی فروش کفی و کفش طبی
مرکز تخصصی فروش TLSO
مرکز تخصصی فروش LSO
مرکز تخصصی فروش AFO
مرکز تخصصی فروش KAFO
مرکز تخصصی فروش کفش دیابتی
مرکز تخصصی فروش جوراب واریس و آنتی آمبولی
مرکز تخصصی فروش پشتی طبی
مرکز تخصصی فروش بالش طبی
مرکز تخصصی فروش قوزبند
مرکز تخصصی فروش میلواکی
مرکز تخصصی فروش آرنج بند
مرکز تخصصی فروش فیلادلفیا
مرکز تخصصی فروش ایموبلایزر زانو
مرکز تخصصی فروش ابداکشن پیلو
TLSO
LSO
AFO
KAFO
کفش و کفی طبی
اسکن کف پا
کمربند طبی
زانوبند طبی
مچ بند طبی
گردنبند طبی
پروتز و اندام مصنوعی
بریس و اسپیلنت
کفش دیابتی
جوراب واریس و آنتی آمبولی
پشتی طبی
بالش طبی
ارتز دست و پا
میلواکی و بوستون
قوزبند
ارتوپدی فنی
مرکز تخصصی پا
صافی کف پا
درمان آرتروز
درمان زانوی پرانتزی،ضربدری
درمان غیرجراحی
درمان هالوکس ولگوس
درمان دیسک کمر
اسکولیوز
کفش طبی
چرخش پا به داخل
آرنج بند
فیلادلفیا
ایموبلایزر زانو
ارتوپدی
درمان زخم دیابت
توانبخشی معلولان جسمی
ابداکشن پیلو

مسیریابی